شنبه 10 دی 1384

رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس: اين افراد منحرف نيستند از فرط علاقه به امام زمان تندروي مي كنند، ايلنا

در واکنش به سخنان مشايي، معاون رييس جمهوري؛
حوزه با اين گونه افكار مقابله مي‌‏كند و علما در اين خصوص تذكر داده‌‏اند

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هفتم در خصوص سخنان اخير مشايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مبني بر پايان دوره اسلام‌‏گرايي كه در سايت‌‏هاي اينترنتي منتشر شده است، گفت: اين افراد سليقه‌‏هاي شخصي خودشان را بيان مي‌‏كنند، حقيقت اسلام و قرآن و حوزه علميه با اين گونه افكار نادرست مقابله مي‌‏كند.

محمدتقي محصل همداني در گفت و گو با خبرنگار پارلماني " ايلنا"، با انتقاد از سخنان مشايي، گفت: اينها مفاهيم اسلامي را در يك برهه از زمان به خواست خودشان تفسير مي‌‏كنند و اين حرفها ربطي به حقيقت دين ندارد.
وي افزود: آيات عظام و مراجع تقليد نيز در اين خصوص تذكر كرده‌‏اند و گفته‌‏اند كه بايد همه مراقب باشند از متون اصلي ديني برداشت غلط صورت نگيرد.
عضو فراكسيون اصولگرايان خاطر نشان كرد: اين افراد منحرف نيستند اما متاسفانه از فرط علاقه‌‏اي كه به امام زمان (عج) دارند و اخباري كه درباره ظهور ايشان و بشارت به آن شنيده‌‏اند در اين مساله تندروي مي‌‏كنند و خيال مي‌‏كنند دارند مسير درست را طي مي‌‏كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: اين گونه افراد و افكار بايد كنترل شوند و طبق نظر مراجع و علما حرف بزنند به علاوه ما در بين مسوولين اجرايي كسي را سراغ نداريم كه كارشناس مسائل عقيدتي باشد و در اين مسائل صاحب نظر باشد و بتواند حرف بزند.

Copyright: gooya.com 2016