دوشنبه 12 دی 1384

نامه مديرمسئول "بازتاب" به رئيس مجلس در رابطه با ادعاهاي يك نماينده، بازتاب

اينجانب با رد درخواست عذرخواهي نماینده ماکو اعلام مي‌كنم كه سايت «بازتاب»، نه تنها از اخبار و گزارش‌هايي كه راجع به وي منتشر كرده، عدول نمي‌كند، بلكه در حال پيگيري ديگر فعاليت‌هاي اقتصادي وي از جمله ارتباطات مبهم ايشان با برخي عوامل منتسب به چهره‌هاي سياسي دو كشور بيگانه مي‌باشد. سايت «بازتاب» حق شكايت كيفري عليه اتهامات و ادعاهاي بي‌اساس سليمان جعفرزاده را براي خود محفوظ مي‌داند.

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: پس از طرح ادعاهاي سليمان جعفرزاده، نماينده ماكو ـ كه پيش از اين با عنوان «س ـ ج» از وي نام برده مي‌شد ـ عليه سايت «بازتاب» در صحن علني مجلس، مديرمسئول «بازتاب» طي نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي، به اظهارات اين نماينده پاسخ گفت.

متن نامه فؤاد صادقي به حداد عادل، به اين شرح است:
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي
جناب آقاي دكتر حداد عادل
سلام‌عليكم

احتراما پيرو اظهارات «سليمان جعفرزاده»، نماينده ماكو، در جلسه علني روز يكشنبه مجلس، توضيحات ذيل ارائه مي‌گردد. خواهشمند است مطابق با آيين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي، نسبت به قرائت آن در جلسه علني، اقدام فرماييد.

1ـ آقاي جعفرزاده، نطق پيش از دستور خود را به ايراد اتهاماتي به سايت «بازتاب» اختصاص دادند كه براي جنابعالي و ساير اشخاصي كه مخاطب اين سايت بوده و مختصر آشنايي با گردانندگان آن دارد، بي‌اساس بودن اين اتهامات آن هم در ارتباط با سايتي كه مبارزه با مفاسد اقتصادي، يكي از اولويت‌هاي اصلي آن است، روشن مي‌باشد.

2ـ تاكنون آقاي جعفرزاده در نطق و مصاحبه‌هاي خود، مشخص نكرده‌اند كه مدعي هستند چه شخصي از طرف سايت «بازتاب» از ايشان باج‌خواهي كرده است و با توجه به آن‌كه افرادي كه ايشان نام برده‌اند، اظهارات آقاي جعفرزاده را كذب و ساختگي دانسته و ساير نمايندگان محترم مجلس ـ كه در جريان امر بوده‌اند ـ كذب بودن اين ادعا را تأييد كردند، آقاي جعفرزاده بايد مدارك و مستندات روشني راجع به اين ادعاي خود كه از طريق صداوسيما، مطبوعات و ديگر رسانه‌هاي گروهي مطرح شده است، ارائه كند.

3ـ نماينده‌اي كه بدهي‌هاي مالي و تعهدات اقتصادي سنگيني دارد و براي پرداخت بدهي‌هاي خود، دچار مشكلات فراواني است، بيشتر در مظان باجگيري قرار دارد و برخلاف آنچه كه نام‌برده ادعا كردند، به نظر مي‌رسد رفتار انتخاباتي وي نيز بر همين اساس تنظيم شده بود كه با غلط از كار درآمدن پيش‌بيني نام‌برده از نتيجه انتخابات، وي با حجم انبوهي از بدهي‌هاي انباشته روبه‌رو شد.

4ـ امضاي نامه رفع توقيف حدود يكصد تن از نمايندگان محترم مجلس هفتم، نشان‌دهنده اعتماد نمايندگان به خط‌مشي «بازتاب» و اشتراك مبارزه با مفاسد اقتصادي به عنوان يكي از اولويت‌هاي اصلي مجلس هفتم و سايت «بازتاب» است و طبيعي است كه پيگيري تخلفات تعداد معدودي از نمايندگان، اثر مثبتي در جهت تقويت مجلس هفتم و تحقق شعارهاي آن خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

5ـ آقاي جعفرزاده كه ظاهرا انتظار دارد به دليل امضاي نامه‌اي در حمايت از سايت «بازتاب» از تخلفات وي چشم‌پوشي شود، بايد بداند كه اگر بناي مصالحه، معامله‌اي سياسي و يا مالي و عدول از اصول «بازتاب» ممكن بود، اين معامله با چهره‌ها، جناح‌ها، گروه‌ها و يا اشخاص بسيار معتبرتر، قدرتمندتر و ثروتمندتر از ايشان در گذشته انجام مي‌شد كه در آن صورت، حريت، شجاعت و استقلال فعلي «بازتاب»، بي‌معني بود.

6ـ اينجانب با رد درخواست عذرخواهي آقاي جعفرزاده اعلام مي‌كنم كه سايت «بازتاب»، نه تنها از اخبار و گزارش‌هايي كه راجع به وي منتشر كرده، عدول نمي‌كند، بلكه در حال پيگيري ديگر فعاليت‌هاي اقتصادي وي از جمله ارتباطات مبهم و هماهنگ‌نشده اقتصادي ايشان با برخي عوامل منتسب به چهره‌هاي سياسي دو كشور بيگانه «تركيه» و «كويت» مي‌باشد كه گزارش‌هاي مربوط به آن نيز پس از تكميل، در «بازتاب» منتشر خواهد شد.

7ـ سايت «بازتاب» حق شكايت كيفري عليه اتهامات و ادعاهاي بي‌اساس سليمان جعفرزاده را در محاكم قضائي براي خود محفوظ مي‌داند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه مديرمسئول "بازتاب" به رئيس مجلس در رابطه با ادعاهاي يك نماينده، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016