شنبه 8 بهمن 1384

فرمانده نظامی ارشد منطقه خوزستان: ماموریت های مختلف گروه های ضد انقلاب از سوی انگلیس، مهر

- پرونده 48 عامل بمب گذاری در اهواز روی میز مقامات قضایی
- دستگیری تعدادی از عوامل گروهک های وابسته در مرزهای غربی


فرمانده ارشد سپاه گفت: انگلیسی ها ماموریت های مختلفی برای گروه های ضد انقلاب در داخل خوزستان تعریف کرده اند. تعدادی از افراد این گروه ها در لندن هستند که حمایت های ماهواره ای ، اینترنتی و مالی از گروهک ها را بر عهده دارند و نیز خلق عرب و وهابی ها نقش انجام انفجارها و ترورها را در خوزستان بر عهده گرفته اند.
سردار محسن کاظمینی فرمانده لشکر 7 ولی عصر (عج) و فرمانده ارشد نظامی منطقه خوزستان در گفتگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، با اشاره به بمب گذاری اخیر شهر اهواز که منجر به شهادت 6 نفر از هم میهنانمان و زخمی شدن دهها نفر از شهروندان اهوازی شد، گفت: اطلاعیه های عوامل ضد انقلاب که مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفته اند از انگلیس صادر شده که مقر اصلی فرماندهی این عوامل است.

وی افزود: تحرکات تروریستی اخیر در خوزستان زمانی رخ داد که ما در عرصه های بین المللی با توجه به سخنان مهم و تاثیر گذار رئیس جمهور، به موفقیت های چشمگیری دست یافتیم، اما آنان می خواهند نظام ما را از تحرک و پویایی بازدارند.

کاظمینی با اشاره به طرح برخی مسائل مبنی بر اینکه فقر و حاشیه نشینی در خوزستتان مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است، اظهار داشت: این گونه مسائل در سراسر کشور وجود دارد و نظام جمهوری اسلامی نیز همواره به دنبال این بوده که این مسائل را برطرف کند و به طبع بروز جنگ تحمیلی در منطقه خوزستان حاشیه نشینی نیز در این استان بوجود آمده است.

وی افزود: کسانی که مرتکب این جنایات می شوند مردم متدین و حامی انقلاب و نظام نیستند، بلکه کسانی هستند که از همان ابتدای انقلاب نیز به دشمنی خود با نظام دامن می زدند و در آن زمان با حمایت صدام به این جنایت دست می زدند و اکنون نیز با حضور انگلیسی ها در منطقه تحت حمایت آنان قرار گرفتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده ارشد منطقه خوزستان با اشاره به طرح های مختلف بیگانگان برای خرابکاری در کشورگفت: انگلیسی ها ماموریت های مختلفی برای گروه های ضد انقلاب در داخل خوزستان تعریف کرده اند. گروه هایی که فعالیت های قومیتی در خوزستان انجام می دهند. همچنین تعدادی از افراد این گروهها در لندن هستند که حمایت های ماهواره ای ، اینترنتی و مالی از گروهک ها را بر عهده دارند و نیز خلق عرب و وهابی ها نقش انجام انفجارها و ترورها را در خوزستان بر عهده گرفته اند.

فرمانده لشکر 7 ولی عصر تصریح کرد: انگلیسی ها همچنین در مقرهای خود علاوه بر حمایت اقتصادی و معنوی از گروهک های ضد انقلاب آنان را تحت آموزش نیز قرار می دهند.

کاظمینی در عین حال پوشش مرزهای منطقه غربی کشور را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تردد ضد انقلاب از مرزهای آبی به کشورهای غربی انجام می شود و یا از طریق همان مرزهای آبی در کشورهایی همچون قطر، امارات و کویت با پایگاههای انگلیس ارتباط گیری می کنند.

وی با تاکید بر فعالیت مستمر نیروهای مرزی برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان و فعالیت های خرابکارانه آنان افزود: هفته گذشته در مرز اروند کنار و همچنی مرز شلمچه چند ایرانی عرب زبان وابسته به گروهک های ضد انقلاب دستگیر شدند. ضمن آنکه در "هور" برادران ارتش درگیری هایی با عوامل ضد انقلاب داشتند.

فرمانده قرارگاه کربلا در ادامه اظهار داشت: در راستای پیگیری بمب گذاری های قبلی خوزستان 48 نفر دستگیر شدند که پس از بازجویی های متعدد اکنون در زندان بسر برده و پرونده آنان تحویل مقامات قضایی شده است که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قاطعی را با این عوامل صورت دهد.

Copyright: gooya.com 2016