یکشنبه 30 بهمن 1384

۲۰ نيروگاه هسته‌اي در ايران ساخته مي‌شود، فارس

خبرگزاري فارس: نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: در لايحه بودجه سال آينده تدوين، مطالعه و احداث 20 نيروگاه هسته‌اي در برنامه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد حسين فرهنگي امروز در جمع فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج ادارات،كارخانجات و اصناف تبريز در اين شهر افزود: طراحي و ساخت 20 نيروگاه هسته‌اي در نظر گرفته شده و ما به انرژي هسته‌اي براي رسيدن به اين نكته نياز داريم.
وي تأكيد كرد: تاكنون يك هزار و 400 نفر روز بازرسي از تأسيسات هسته‌اي جمهوري اسلامي صورت گرفته و ثابت شده است كه اهداف ما انرژي هسته‌اي صلح آميز است. ما به اين انرژي و فناوري در صنايع پزشكي، كشاورزي و تكميلي و بسياري ديگر از زمينه‌هاي مشابه نياز داريم، ولي غرب نمي‌خواهد ايران اسلامي و در مجموع جهان اسلام به پيشرفت‌هاي علمي دست يابد و مخالف توسعه در ممالك اسلامي است تا از اين طريق تفوق استكباري خود را بر روي ملت‌ها و دولت‌ها ادامه بخشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: ما به‌عنوان ايرانيان مسلمان داراي اتحاد ملي لازم و برنده براي دفاع از حقوق خود در مقابل زورگويي ها هستيم و مدافع منافع ملي ايران باقي خواهيم ماند.
وي در پايان گفت: دوگانگي‌هاي غرب قابل قبول نيست. ما نياز به سلاح هسته‌اي نداريم و اساساً در منطق اسلام برخورداري از سلاح‌هاي كشتار جمعي غير عقلاني شمرده مي‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۲۰ نيروگاه هسته‌اي در ايران ساخته مي‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016