سه شنبه 2 اسفند 1384

وكيل مدافع سميع‌نژاد: قرار ۵۰ ميليوني موكلم بايد فك شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

وكيل مدافع مجتبي سميع‌نژاد، گفت: قرار پنجاه ميليون توماني موكلم كه بعدا به صد ميليون تومان به لحاظ انتساب جرم ارتداد و سب‌النبي تشديد يافته بود، پس از برائت و منتفي شدن دو اتهام فوق، بايد مرتفع شود.

محمد سيف‌زاده درباره‌ي وضعيت پرونده‌ي مجتبي سميع‌نژاد، به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: مدت محكوميت دو ساله مشمول عفو سميع‌نژاد با گذشت زمان و طي دوره‌ي آن منتفي شده است اما از آنجا كه وي از نظرات خود برنگشته پرونده‌ي ديگري در رابطه با او تشكيل شده و او در شعبه‌ي 36 دادگاه انقلاب به دو سال حبس محكوم شده است كه اين حكم پس از صدور، بلافاصله تاييد شد و هيات تشخيص درخواست ما را مبني بر تجديدنظر رد كرد.

وي با بيان اينكه پس از مراجعه به شعبه‌ي بازپرسي ارشاد تقاضاي تخفيف تامين را مطرح كرده‌ايم، خاطر نشان كرد: اين قرار مربوط به مدت محكوميت قبلي وي به اتهام ارتداد بوده و بايد در حال حاضر پس از سپري شدن دوران محكوميت فك شود و به پنجاه ميليون تومان كاهش يابد كه اين عمل تاكنون صورت نگرفته است.

وكيل مدافع سميع‌نژاد، با اشاره به اين‌كه موكلش در حال حاضر در زندان رجايي‌شهر به سر مي‌برد، ابراز اميدواري كرد كه اين پرونده مورد توجه مسوولان قضايي قرار گيرد و رسيدگي به آن تسريع شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان گفت: پرونده‌ي ديگري به اتهام ورود به مسائل اخلاقي و نشر اكاذيب براي سميع‌نژاد تشكيل و منجر به صدور حكم از دادگاه بدوي به ميزان ده ماه حبس شد كه ايرادات ما در دادگاه تجديدنظر در شعبه‌ي 34 مورد توجه قرار گرفته و خواهان مرتفع شدن نقايص مندرج شده‌ايم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل مدافع سميع‌نژاد: قرار ۵۰ ميليوني موكلم بايد فك شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016