دوشنبه 8 اسفند 1384

ابهام در سرنوشت يك پرونده حساس امنيتي، بازتاب

وي كه رسيدگي به تعدادي از پرونده‌هاي ملي طي بيست سال اخير را بر عهده داشته است، به تازگي از عدم رسيدگي به آلودگي‌هاي سنگين در سطوح بالاي برخي دستگاه‌هاي امنيتي و قضائي به شدت ناراضي بوده و در پي انتقال اطلاعات اين پرونده به رهبري بوده است. گفته مي‌شود، ممكن است بازداشت جمال بهادري به رسوايي بزرگ ديگري عليه دستگاه‌هاي امنيتي جمهوري اسلامي نظير قتل‌هاي زنجيره‌اي منجر شود
------------------------------

با بازداشت كارشناس قضائي يكي از پيچيده‌ترين پرونده‌هاي امنيتي كشور، احتمال انحراف در اين پرونده افزايش يافته است.

خانواده جمال بهادري، كارشناس ويژه قضائي پرونده حسين داروغه ـ جاسوس دوجانبه ايراني ـ انگليسي ـ در گفت‌وگو با خبرنگار «بازتاب»، از بازداشت وي توسط نيروهاي امنيتي خبر دادند.

خانواده بهادري اظهار كردند، يكشنبه گذشته، نيروهاي امنيتي با حمله به دفتر وي، واقع در خيابان وليعصر تهران، او را بازداشت كردند.

بنا به گفته خانواده بهادري، نيروهاي امنيتي، همچنين روز شنبه خانه وي در قم را تصرف و كنكاش كردند. آنان اظهار داشتند كه تاكنون، هيچ‌گونه عنوان اتهامي از بهادري به آنان اعلام نشده است، اما وي كه كارشناس ويژه رئيس قوه قضائيه در دوران مسئوليت آيت‌الله يزدي و آيت‌الله شاهرودي بوده و رسيدگي به تعدادي از پرونده‌هاي ملي طي بيست سال اخير را بر عهده داشته است، به تازگي از عدم رسيدگي به آلودگي‌هاي سنگين در سطوح بالاي برخي دستگاه‌هاي امنيتي و قضائي به شدت ناراضي بوده و در پي انتقال اطلاعات اين پرونده به رهبري بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنا بر اظهارات خانواده بهادري، وي در پرونده داروغه، جاسوس دوجانبه، نيز به اطلاعات تكان‌دهنده‌اي در مورد ارتباطات وي با برخي مسئولان دست يافته بود.

گفته مي‌شود، ممكن است بازداشت جمال بهادري به رسوايي بزرگ ديگري عليه دستگاه‌هاي امنيتي جمهوري اسلامي نظير قتل‌هاي زنجيره‌اي منجر شود.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابهام در سرنوشت يك پرونده حساس امنيتي، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016