یکشنبه 17 اردیبهشت 1385

وكيل دراويش گنابادي: شكايت موكلانم را به دادسراي عمومي و انقلاب قم ارائه كردم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وكيل دراويش گنابادي كه در ماجراي حسينيه شريعت قم موجب ضرب و جرح قرار گرفته بودند، از ارايه شكايت موكلان خود به دادسراي عمومي و انقلاب قم خبر داد.

محمد سيف‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب گفت: به دنبال اعلام شكايت دروايش گنابادي عليه تعدادي از مامورين نيروي انتظامي و لباس شخصي‌‏هاي قم داير به ايراد ضرب و جرح با اسلحه سرد و گرم ساچمه‌‏اي در حسينيه دراويش قم، شكايتي را به دادسراي قم تقديم و خواستار تعقيب كيفري مباشرين، ‌‏عاملين و مسببين ورود ضرب و جرح عمدي به موكلان خود شديم.
وي افزود: با توجه به اينكه افراد مجروح كه بعضا داخل بدن آنها ساچمه بوده و به مداواي فوري نياز داشتند، به لحاظ عدم ثبت واقعه شكايت تا به حال بيمارستان‌‏ها از پذيرش و درمان افراد مذبور خودداري كرده‌‏اند كه جا دارد دادسراي قم دستور رسيدگي را صادر و بازپرس مربوطه در تحقيق از شكات و شهود و متهمين اقدام قانوني معمول دارند.
سيف‌‏زاده تصريح كرد: گرچه بنا به گزارش همكارم خانم مشوق، عابديني معاون دادسراي قم به بهانه اينكه در دو وكالت‌‏نامه اشتباهي امضا خانم عبادي درج شده است، از اخذ وكالت نامه خودداري و كپي دو نسخه آن را اخذ و ضمميه شكايت كرده‌‏‌‏اند، حال با توجه به قانون آيين دادرسي كيفري صرف اعلام شكايت هم از جانب فرد يا افراد براي پيگيري موضوع كافي بوده و از خانم عبادي خواسته شده است به صورت فكس موضوع امضا اشتباهي به دادسراي قم اعلام كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي ابراز اميدواري كرد با توجه به وضع مجروحين و اينكه حال برخي از آنها به دليل استشناق گازهاي اشك‌‏آور و سمي مطلوب نيست، دادسراي قم براساس مقررات قانون نسبت به پيگيري موضوع اقدام عاجل معمول دارد.

Copyright: gooya.com 2016