چهارشنبه 17 خرداد 1385

نام هومن کاظميان در ليست بازداشت شدگان وجود ندارد، ادوار نيوز

ادوار نيوز: دادگاه انقلاب از وضعيت هومن کاظميان ابراز بی اطلاعی کرد.

سعيد حبيبی عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار ادوارنيوز با اعلام اين خبر گفت: صبح امروز به همراه خانواده هومن کاظميان و وکيل به معاونت امنيت دادگاه انقلاب تهران مراجعه کرديم اما متاسفانه نام هومن کاظميان در ليست بازداشت شدگان وجود نداشت که اين موضوع سبب نگرانی شديد خانواده وی شده است.

سعيد حبيبی گفت: مطابق با اصل ۳۲ قانون اساسی قوه قضاييه موظف است ظرف ۲۴ ساعت با ذکر دلايل و به صورت کتبی به متهم تفهيم اتهام کند و در اسرع وقت امکان ملاقات وی با وکيل را فراهم سازد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبی ادامه داد وظيفه قانونی قوه قضاييه اين است که در صورتی که هومن کاظميان در اختيار اين قوه است هر چه سريعتر امکان برقرای ارتباط وی با خانواده اش را فراهم سازند و اگر در اختيار آنان نيست وزارت علوم و نهادهای انتظامی و امنيتی موظف هستند تا برای روشن شدن وضعيت اين فعال دانشجويی تلاش نمايند. حبيبی در عين حال تاکيد کرد که از روز شنبه تلاشها برای روشن شدن وضعيت اين دانشجوی دانشگاه تهران از سر گرفته خواهد شد.

حبيبی در پايان تاييد کرد که هومن کاظميان آخرين بار روز يکشنبه گذشته در دانشکده مديريت دانشگاه تهران ديده شده است در حالی که عده ای در تعقيب وی بوده اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نام هومن کاظميان در ليست بازداشت شدگان وجود ندارد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016