دوشنبه 22 خرداد 1385

نمايندگان ارامنه خواستار گسترش برنامه‌های زبان ارمنی در صدا و سيما شدند، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۲۲‬

نمايندگان ارامنه در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به "عزت‌الله ضرغامی" رييس سازمان صدا و سيما، خواستار توسعه کمی و کيفی برنامه‌های به زبان ارمنی در رسانه ملی شدند.

"روبرت بگلريان" نماينده ارامنه جنوب کشور و "گئورک وارطان" نماينده ارامنه تهران و شمال‌کشور در نامه خود که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، افزودند که اختصاص دقايقی برای ارايه خبر به زبان ارمنی در شبکه‌های صدا و سيما نيز بسيار مهم و مفيد فايده خواهد بود.

در اين نامه آمده است: راديو ارمنی با لحاظ نقش فرهنگی و اجتماعی ارامنه در کشور و سياست‌گذاری رسانه صدا و سيما از سالهای قبل تاسيس شده و به ارايه خدمات رسانه‌ای و فرهنگی در فضای فرهنگی ارامنه پرداخته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"اگر چه در بدو امر زمان پخش نيم ساعته آن وافی به مقصود بوده اما در عصر کنونی که پيچيدگيها در عرصه فرهنگ و سياست و تهاجم فرهنگی پديد آمده، بطور جدی نياز به توسعه کمی و کيفی برنامه‌های آن محسوس است."
نمايندگان ارامنه در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی، کارشناسی و تصميم‌گيری در خور و مساعدت رييس سازمان صدا و سيما شده‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نمايندگان ارامنه خواستار گسترش برنامه‌های زبان ارمنی در صدا و سيما شدند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016