چهارشنبه 29 شهریور 1385

آيت‌الله مکارم شيرازی پاپ را به مناظره دعوت کرد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - فقه

آيت‌الله العظمی مکارم شيرازی گفت: مناظره با پاپ می‌تواند در هر زمان و هر مکان و بدون هيچگونه قيد و شرط باشد و به طور زنده پخش شود و من مطمئن هستم در پايان اين مناظره مردم جهان قضاوت خواهند کرد که اسلام منادی صلح و صفا و دوستی است و جهاد يک سپر دفاعی در برابر دشمنان است نه برای تحميل عقيده.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از دفتر آيت‌الله العظمی مکارم شيرازی، اين مرجع تقليد که در درس خارج فقه حوزه علميه به مناسبت روز پايان درس قبل از ماه مبارک رمضان سخن می‌گفت، افزود: قرن‌هاست بسياری از مسيحيان در کشورهای اسلامی با ما زندگی می‌کنند و هرگز شنيده نشده کسی را مجبور به تغيير عقيده کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: سخنان ستيزه‌جويانه‌ی پاپ مصداق بارز گسترش خشونت در جهان بود و متأسفانه فضای دنيا را ناامن‌تر کرد و همزيستی مسالمت‌آميز مسلمين و مسيحيان را به خطر افکند. اين در حالی است که ما در اين زمان بيش از هر زمان ديگر نياز به دعوت به آرامش و امنيت و صلح داريم.

آيت‌الله العظمی مکارم شيرازی، از تمام طلاب محترم و مبلغان اسلام خواست صلح‌طلبی اسلام را به اتکای آيات قرآن و روايات اسلامی در ماه مبارک رمضان برای مردم تشريح کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌الله مکارم شيرازی پاپ را به مناظره دعوت کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016