دوشنبه 10 مهر 1385

محسن فاتحی، يکی از دانشجويان ‏ستاره‌‏دار، وضعيت خود را تشريح کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

محسن فاتحی، يکی از دانشجويان سه ستاره پذيرفته‌‏شده در آزمون کارشناسی ارشد که از سوی هيات مرکزی گزينش دانشجو رد صلاحيت شده است، وضعيت خود را تشريح کرد.

فاتحی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا", گفت: به‌‏رغم آنچه وزير علوم در صحن علنی مجلس درباره نبود هيچ دانشجوی ‏ستاره‌‏دار گفته است، اين دانشجويان وجود دارند که به عنوان نمونه من رتبه ۵۵ آزمون کارشناسی ارشد را کسب کرده و در رشته جامعه‌‏شناسی دانشگاه شيراز پذيرفته شدم اما پيش از اعلام اسامی در روزنامه، نامه‌‏ای به تاريخ ۲۸/۶/۸۵ و به امضای مرتضی نوربخش، رييس دبيرخانه هيات مرکزی گزينش به دست من رسيد که در آن ذکر شده بود با توجه به ضوابط گزينش دانشجو، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، شما پذيرفته نشده‌‏ايد و ظرف يک ماه می‌‏توانيد تجديد نظرخواهی کنيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه به نظر می‌‏رسد وزير علوم از زيرمجموعه خود چندان خبری ندارد، گفت: بيشتر از آنکه رد صلاحيت و قبول نشدن در گزينش برای من سخت باشد، انکارهای وزير علوم و نوربخش درباره وجود چنين دانشجويانی سخت است.
حاتمی دانشجوی رشته علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود که در ترم آخر تحصيل خود به دليل ناآرامی‌‏های کوی دانشگاه در سال ۸۴ با حکم کميته انضباطی، يک ترم از تحصيل محروم شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن فاتحی، يکی از دانشجويان ‏ستاره‌‏دار، وضعيت خود را تشريح کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016