یکشنبه 30 دی 1386

قاضی پرونده شورای شهرکرمانشاه از تاييد حکم انحلال اين شورا خبر داد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی

قاضی رسيدگی‌کننده به پرونده‌ی شورای شهر کرمانشاه از تاييد حکم انحلال اين شورا خبر داد.

قدرت‌الله مولايی، معاون سرپرست مجتمع قضايی شهيد بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا اظهار داشت: دلايل عنوان شده از سوی اعضای شورا مورد قبول دادگاه واقع نشد و تصميم به تاييد انحلال شورای شهر کرمانشاه گرفتيم و به‌زودی اين حکم به طرفين ابلاغ می‌شود.

وی گفت: تضارب آرا و اختلاف‌نظر جزو ذات شوراست اما نه اينکه اختلاف‌نظر بين اشخاص ثابت باشد. اعضای شورا به دو گروه ثابت اقليت و اکثريت تقسيم‌بندی شده بودند و هيچ تغييری در رويه آنها ايجاد نمی‌شد. هميشه چهار نفر موافق، پنج نفر مخالف يا برعکس بودند. موضوع متفاوت بود اما افراد تغيير نکرده بودند.

مولايی افزود: تضارب آرا آن است که اشخاص، اقليت و اکثريت تغيير کنند. اين اختلاف باعث شده بود که اعضای شورای شهر کرمانشاه نتوانند شهردار تعيين کنند و به رای منسجم و محکم برسند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادرس علی‌البدل شعبه‌ی دوم دادگاه مجتمع شهيد بهشتی افزود: بنا بر تشخيص دادگاه، وجود اين شورا که اختلاف فاحشی بين آنها وجود داشت، به ضرر مردم است و حکم هيات حل اختلاف مبنی بر انحلال اين شورا را تاييد می‌کنيم.

وی گفت: تصميم در چارچوب اين پرونده و محتويات با توجه به ادله‌ی موجود در پرونده اتخاذ شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاضی پرونده شورای شهرکرمانشاه از تاييد حکم انحلال اين شورا خبر داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016