جمعه 5 بهمن 1386

دبير جبهه متحد اصولگرايان: ۹۵ درصد کانديداهای انتخابات اصولگرا هستند، ايسنا

ـ چرا اصلاح‌طلبان به نسل کشی در غزه حمله نمی‌کنند؟
ـ اصلاح‌طلبان با استراتژی از قبل تدوين شده به ميدان آمدند



خبرگزاری دانشجويان ايران - قم
سرويس: سياسی


دبير جبهه متحد اصولگرايان با بيان اين‌که " امام خمينی(ره) با تاسی به قيام عاشورا توانست ايران را به پيروزی رسانده و نظام اسلامی را برپا کند." گفت: ايشان نهضت ايران را دنباله‌رو نهضت امام حسين(ع) می دانستند و جبهه متحد اصولگرايان هم به دنبال انجام تکليف الهی خود و ادامه راه امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) شهاب‌الدين صدر طی سخنانی در همايش جبهه متحد اصولگرايان در دارالشفاء قم يادآور شد: اصلاح طلبان با وجود اين‌که در مجلس ششم اکثريت را در اختيار داشتند و دولت هشتم دارای تفکر اصلاح‌طلبانه بود ، نتوانستند کاری از پيش ببرند و الان در آستانه انتخابات صحبت‌هايی در باب تغيير دولت، ايجاد امنيت در منطقه و کشف حجاب از سوی آن‌ها شنيده می‌شود.

وی در عين حال با اشاره به وضعيت کنونی ايران در جهان خاطرنشان کرد: تحليل کنونی دنيا از اقدامات ايران، اين است که با وجود قانون اساسی موجود و آرمان امام و پايبندی به ولايت فقيه و ساز و کارهای حکومتی ، تغيير حکومت ايران خيال باطل و خامی است.

وی دولت نهم را متعلق به نيروهای حزب‌اللهی دانست و با اشاره به اظهارات بوش در حمايت از برخی گروه‌ها در کشور گفت: چيزی که از فضای امروز جهان به دست می‌آيد اين است که آن‌ها برای رسيدن به اهداف خود تمام تدابير را به کار گرفته‌اند. دعوای آمريکا با ايران بر سر اسلام است، اگر ما از اسلام دست برداريم ، در مسير ۳۰ سال پيش قرارمان خواهند داد.

دبير جبهه متحد اصولگرايان افزود: اگر کسانی که داعيه روشنفکری و تجددگرايی دارند و به دنبال تحليل‌های ارتجاعی هستند روی کار بيايند به دوران سياه رضاخان برمی‌گرديم و آن‌چه امروز با زحمت بدست آورده‌ايم را از دست خواهيم داد.

وی خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا به نسل کشی و قتل عامی که در غزه روی می دهد حمله نمی‌کنيد؟

صدر هم‌چنين از جبهه متحد اصولگرايان به عنوان اميد متدينين ياد کرد و گفت: جبهه متحد اصولگرايی حزب‌، گروه و يا سازمان نيست و حرف آن اينست که آرمان‌های امام خمينی(ره) و فرمايشات مقام معظم رهبری در جامعه اجرا شود

وی افزود: شاخصه‌هايی که اين جبهه پيش روی خود قرار داده، همان شاخصه‌هايی است که مقام معظم رهبری در ديدار با کارگزاران نظام مطرح کردند؛ ازقبيل عدالت، استقلال سياسی، خودکفايی علمی،‌ شکوفايی اقتصادی.

صدر خاطرنشان کرد: دولت نهم به دنبال احياء شعارها و آرمان‌های اصيل انقلاب و اجرای عدالت در جامعه است.

وی از حضور اصلاح‌طلبان در مرحله ثبت‌نام کانديداها به عنوان "ثبت‌نام فله‌ای" و گفت: در ۳۰ سال از عمر انقلاب که می‌گذرد در خطر بودن سلامت انتخابات همواره گوشزد شده است، امروز نيز اصلاح‌طلبان با استراتژی از قبل تدوين شده به ميدان ثبت نام آمدند در حالی‌که اکثر آن‌ها واجد شرايط نيستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير جبهه متحد اصولگرايان ادامه داد: يکی از محورهای اصلی، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، در حالی‌که زمزمه‌های خارجی و شعارهايی که خود عليه انتخابات است، سبب زير سوال بردن سلامت انتخابات می‌شود.

وی تصريح کرد: طرح بحث نظارت خارجی يک ننگ و جنايت عليه ملت است.

وی با بيان اين‌که " ۹۵ درصد کانديداهای هشتمين دوره انتخابات را اصولگرايان تشکيل می‌دهند" گفت: برنامه نهايی اين جبهه سه‌شنبه اعلام خواهد شد.

وی بيکاری، اشتغال،اصلاح وضعيت اداری،گرانی و تورم را از جمله موارد مورد بحث جبهه متحد اصولگرايی اعلام کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير جبهه متحد اصولگرايان: ۹۵ درصد کانديداهای انتخابات اصولگرا هستند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016