جمعه 17 اسفند 1386

فرمانده سپاه: امنيت امروز کشور در طول تاريخ بی‌نظير است، مهر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنيت و آرامش را بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنيت و آرامشی که امروز در کشور ما حکفرماست مديون خون شهدا و ايثار و جانفشانی آنان است.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد علی جعفری ديشب در مراسم سالگرد شهادت شهيد مهدی باکری فرمانده سابق لشکر ‪ ۳۱‬عاشورا امنيت حاکم بر کشور را در طول تاريخ ايران بی نظير خواند و گفت : دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام با به کارگيری تمامی تجهيزات در اطراف ايران اردو زده اند تا اين امنيت را از بين ببرند و ندای انقلاب اسلامی را خاموش کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشکرکشی آمريکا به افغانستان و عراق را بهانه ای برای خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی در منطقه دانست و گفت : آمريکا برای خنثی کردن تاثيرات انقلاب اسلامی به هر کاری دست زده است اما تا اين لحظه هيچ نتيجه ای نگرفته است.

سردار جعفری با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامی حتی يک قدم از شعارهای خود به عقب باز نخواهد گشت تصريح کرد : انقلاب اسلامی با همان قدرت و قاطعيت هميشگی مسير خود را خواهد پيمود.

وی حضور مردم در راهپيماييها و همچنين شرکت گسترده در انتخابات را نشانه اراده ملت ايران در مسيری دانست که به دست خود انتخاب کرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهيد باکری را يکی از چهره های برجسته در زمينه مديريت و فرماندهی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت : خدمات شهيد باکری در تامين امنيت و آرامش ايران فقط محدود به دوران جنگ نيست بلکه فعاليتهای وی در دوران پيش از انقلاب و قبل از شروع جنگ تحميلی نيز منشاء بسياری از خدمات ارزنده برای کشور بوده است.

سردار جعفری قطعنامه اخير شورای امنيت عليه برنامه‌های صلح آميز هسته‌ای ايران را اقدامی مذبوحانه برای ايجاد یأس در مردم در آستانه انتخابات مجلس هشتم خواند و گفت : اقدامات مخرب و گسترده ای در زمينه های سياسی، اقتصادی و فرهنگی بر ضد کشور ما صورت گرفته است تا از حضور مردم در انتخابات کاسته شود اما اين بار نيز مردم ايران پاسخ کوبنده ای به سردمداران ظلم خواهند داد.

مراسم گراميداشت سالگرد شهادت شهيد مهدی باکری با حضور مقامات سياسی، فرهنگی و نمايندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، همرزمان شهيدباکری و ديگر اقشار مردم ديشب در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده سپاه: امنيت امروز کشور در طول تاريخ بی‌نظير است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016