سه شنبه 27 فروردین 1387

تاييد تداوم بازداشت سردار زارعی، فرمانده سابق نيروی انتظامی تهران، آفتاب

آفتاب: سخنگوی قوه قضائيه در نشست خبری اين هفته خود تاييد کرد که سردار زارعی فرمانده سابق نيروی انتظامی استان تهران در بازداشت به سر می برد. جمشيدی گفت: وی هم اکنون در بازداشت بوده و پرونده مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

به گزارش فارس عليرضا جمشيدی سخنگوی قوه قضائيه امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سؤالی راجع به پرونده زارعی فرمانده سابق نيروی انتظامی استان تهران با اشاره به اينکه در اين مورد پيش از اين اطلاع‌رسانی کرده‌ام و در مرحله دادسرا مجاز نيستم اطلاعات گسترده‌ای را در اختيار رسانه‌ها قرار دهم.

گفتنی است سردار زارعی علاوه بر فرماندهی نيروی انتظامی استان تهران مسئوليت طرح امنيت اخلاقی و اجتماعی را نيز برعهده داشته و پس از بازداشت وی شايعاتی مبنی بر اينکه وی بنا بر اتهامات فساد اخلاقی دستگير شده است در برخی سايتهای اينترنتی منتشر شد.

جمشيدی در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگری در خصوص پرونده ۳ دانشجوی دانشگاه اميرکبير با بيان اينکه اين پرونده در مرحله دادگاه تجديد نظر قطعی شده است افزود: مجيد توکلی متهم رديف اول به اتهام تبليغ عليه نظام، ‌نشر اکاذيب و توهين به مقدسات به ۳۰ ماه حبس محکوم شده است، احمد قصابان متهم رديف دوم به ۲۶ ماه حبس و احسان منصوری مجموعاً به ۲۲ ماه حبس محکوم شده‌اند که اين احکام آنها قطعی بوده و در حال سپری کردن محکوميت‌شان هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جمشيدی در ادامه اين کنفرانس خبری راجع به سؤال خبرنگاری در مورد اصل ۴۹ قانون اساسی در خصوص املاک مصادره شده از رژيم سابق و اينکه اين اموال به چه کسانی می‌رسد گفت: املاک مربوط به اصل ۴۹ اموال متعلق به ولی فقيه است و بر اساس تصميمی که مسئولين بنياد می‌گيرند اين اموال به مزايده گذاشته شده و فروخته می‌شود و يا به صورت موقت و استيجاری در اختيار مسئولين قرار داده می‌شود اما با رفتن فرد از مسئوليت خود همه املاک بايستی به دولت برگردانده و يا خريداری شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاييد تداوم بازداشت سردار زارعی، فرمانده سابق نيروی انتظامی تهران، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016