چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387

۶ ماه حبس و ده ضربه شلاق تعليقی برای رضوان مقدم فعال جنبش زنان، مدرسه فمينيستی

رضوان مقدم، عضو کمپين يک ميليون امضاء و از فعالان جنبش زنان، به ۶ ماه حبس و ده ضربه شلاق محکوم شد.

رضوان مقدم به همراه ۳۲ نفر ديگر از فعالان جنبش زنان در روز ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ در برابر دادگاه انقلاب دستگير و پس از چند روز به قيد کفالت آزاد شد. وی در ۱۵ اسفندماه ۱۳۸۶ در شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب محاکمه شد و حکم وی مبنی بر ۶ ماه حبس تعليقی و ده ضربه شلاق (که به مدت ۳ سال تعليق شده)، روز گذشته (۹ ارديبهشت ماه) به وکيل وی ابلاغ شد. حکم شلاق رضوان مقدم چهارمين مورد از احکام شلاق است که برای فعالان جنبش زنان از سوی دادگاه انقلاب صادر می شود.

طی يک ماه گذشته احکام ۳ تن ديگر از فعالان جنبش زنان در رابطه با پرونده ۱۳ اسفند صادر شده است. ناهيد جعفری از اعضای کمپين يک ميليون امضا بر اساس حکم قاضی شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب به ۶ماه حبس تعليقی و ۱۰ ضربه شلاق محکوم شده است. حکم نسرين افضلی نيز از فعالان جنبش زنان به ۶ ماه حبس تعليقی و ۱۰ ضربه شلاق طی هفته های گذشته به وی ابلاغ شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيش از اين نيز زينب پيغمبرزاده، عضو کمپين يک ميليون امضاء در رابطه با پرونده ۱۳ اسفند، به ۲ سال حبس تعليقی محکوم شده بود.

در اسفندماه سال گذشته نيز مرضيه مرتاضی لنگرودی از فعالان حوزه زنان در رابطه با همين پرونده به شش ماه حبس و ۱۰ ضربه شلاق که برای مدت دو سال به حالت تعليق در می آيد، محکوم شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۶ ماه حبس و ده ضربه شلاق تعليقی برای رضوان مقدم فعال جنبش زنان، مدرسه فمينيستی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016