پنجشنبه 26 اردیبهشت 1387

وزارت خارجه روسيه: تدابير امنيتی در مورد نمايندگی‌ها و اتباع روسيه در ايران تشديد می شود، ايرنا

وزارت امور خارجه روسيه از تشديد تدابير امنيتی در مورد نمايندگی های اين کشور در جمهوری اسلامی ايران و اتباع روس ساکن در اين کشور خبر داد.


وزارت امور خارجه روسيه روز پنجشنبه اعلام کرد: دولت روسيه و سفارت اين کشور در تهران با همکاری طرف ايرانی ، تدابيری برای تشديد حفاظت و امنيت نمايندگی‌ها و موسسات روسيه در ايران و اتباع روس ساکن اين کشور اتخاذ می‌کند.

در اطلاعيه بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسيه با استناد به اخبار روز گذشته برخی رسانه‌های ايرانی مبنی بر عقيم‌سازی بمب‌گذاری و اقدام تروريستی در حال تدارک عليه کنسولگری روسيه در رشت از سوی سرويس‌های ويژه ايران آمده است: روسيه از طريق کانال‌های ديپلماتيک، علت بروز اين موقعيت را که منجر به انتشار اخبار مذکور شد روشن می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برخی رسانه‌های خبری و تلويزيون ايران روز چهارشنبه به نقل از غلامحسين محسنی اژه‌ای وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران از دستگيری تروريست‌های مرتبط با آمريکا که قصد انفجار کنسولگری روسيه در شهر رشت را داشتند، خبر دادند.

اين گزارش‌ها بلافاصله در راس مهم ترين خبرهای خبرگزاريها و راديو تلويزيون‌های روسيه قرار گرفت و در بخش‌های مختلف خبری ديروز و امروز و نيز مطبوعات مسکو با تفسيرهای مخنلف بدان پرداخته شد.

Copyright: gooya.com 2016