یکشنبه 23 تیر 1387

محمد هاشمی و بهاره هدايت دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت بازداشت شدند، ادوارنيوز و اميرکبير


ادوارنيوز - محمد هاشمی و بهاره هدايت دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت صبح امروز بازداشت شدند.

بنابه گزارش ادوارنيوز، نيروهای امنيتی در ساعت ۷ صبح امروز در دو تيم جداگانه با ورود به منزل پدری اين دو فعال دانشجويی ضمن تفتيش و ضبط وسايل شخصی، محمد هاشمی و بهاره هدايت را بازداشت نموده و به زندان اوين منتقل کردند.

گفتنی است اين دو عضو شورای مرکزی تحکيم سال گذشته در روز ۸ تير و در پی تحصن در برابر دانشگاه اميرکبير بازداشت شده بودند.

***

محمد هاشمی و بهاره هدايت صبح امروز بازداشت شدند، اميرکبير

محمد هاشمی، دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت، و بهاره هدايت، عضو شورای مرکزی و دبير کميسيون زنان دفتر تحکيم، صبح امروز برای دومين بار طی يک سال اخير به طور غير منتظره ای بازداشت شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نيروهای امنيتی ساعت ۷ صبح امروز طی اقدامی هماهنگ و به صورت برنامه ريزی شده با حکم متين راسخ به منزل پدری اين دو فعال دفتر تحکيم وحدت مراجعه کرده و با تفتيش و ضبط وسايل شخصی، محمد هاشمی و بهاره هدايت را بازداشت نموده و به زندان اوين منتقل کردند، مأموران امنيتی بيش از سه ساعت مشغول بازرسی منزل بهاره هدايت بودند. در خصوص علت بازداشت اين دو عضو شورای مرکزی هيچ اطلاعی در دست نيست. لازم به ذکر است بهاره هدايت در طی تجمع ۲۲ خرداد سال ۸۵ بازداشت و در دادگاه انقلاب به دوسال حبس تعليقی محکوم شد. برای محمد هاشمی نيز برای روز ۱۳ مردادماه وقت دادگاه تعيين شده بود. طی هفته های گذشته بيش از ۱۰ دانشجو در مشهد و ۳ دانشجو نيز در تهران بازداشت شدند. تعداد بازداشت های دانشجويی اخير اکنون به نزديک به ۲۰ نفر رسيده است.

Copyright: gooya.com 2016