جمعه 4 مرداد 1387

در انقلاب ايرانی فردا شصت مليون بمب منفجر خواهد شد، م. جاويد

آمريکا و انگليس و اسراييل لطفا به ايران حمله نکنيد صدور نفت ايران را متوقف کنيد هم به نفع شماست و هم به نفع ايران. ما ايرانيها با شما دشمنی نداريم!
شدت جريان رفتار و کردار و گفتار در خيابانهای شهرهايی که من ديده ام مثل تهران اصفهان، شيراز تبريز قم و مشهد و حتما شهرهای ديگر حکايت از بروز انقلابی حتمی ست. وجود يک گشت ارشاد در کيلومتر مربع در اين شهرها و دستگيری دختران و پسران بيگناه که حتا با تفسيرها و تعبير های فاشيستی خود ولايتيان هم بی گناهند همگی حکايت از حتمی بودن اين انقلاب است. گشتی های ارشادی که مردم به حق آنانرا گشتهای گشتاپو می نامند. اين گشتها که به نوع زننده و ترور زايی با شيشه های دودی يا در خيبانهای مختلف شهرهای ايران در رفت و آمدند و يا سر چهاراهها ايستاده اند و منتظرند تا با دستگيری دختران و پسران و زنان و مردان از کسان ديگری که فکر بر هم زدن «آرامش» ولايتيان را دارند زهر چشم بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اغلب کسانی که ابزار دست اطلاعاتی ها و ارشاديها هستند از دهات دورافتاده به شهرها آورده شده اند به آنها گفته شده که اين موهای سر و اين پوست بدن و اين آرايش و اين بزک چه زن و چه مرد است که که ولايت مطلقه ی فقيه را نشانه رفته و ولايت مطلقه هم يعنی همان الوهيت و معنويت و نبوت و اخلاق و صداقت و... اما عجبا که اين حربه ی خشن و بی انصاف و ظالمانه هيچ اثری ندارد که ندارد. زيرا مردم ايران به خوبی دريافته و دانسته اند که از روزی که اين رژيم که ملغمه ايست از سرکوب بی مهار کمونيستی و خشونت عريان سرمايه داری و حضور بی وقفه ی فاشيسم مذهبی، آری از روزی که اين رژيم سر کار آمده و قدرت گرفته اخلاق و معنويات، جوانمردی و صداقت، ايثار و امنيت هم در کشور پيوسته سير نزولی داشته تا جايی که امروز فحشا دختر بچه های ده پانزده ساله تا زنان شوهر دار، و زنای با محارم، دزدی با انواع اسلحه های سرد و گرم از چاقو تا قمه و شمشير تا کلت کمری و کالاشينکوف و نارنجک...و انواع کلاهبرداری و اختلاس، انواع ناجوانمردی و دروغ زنی، بيداد می کند. شهرداری های ايران بانکها، مدارس دانشگاهها، مراکز دولتی بيمارستانها، وزارتخانه همه و همه مراکز راهزنی و رشوه دهی و رشوه گيری ست. رشوه دادن و رشوه گرفتن امروز حتا از آب و برق و تلفن هم رايجتر است، زيرا امروز از لطف و درايت خامنه ای و خامنه ای پرستان آب و برق تلف هر روز با مشکل روبروست و قطع و وصل می شود اما رشوه دهی و رشوه گيری و دزدی در حتا امن ترين مکانهای رژيم لاينقطع ادامه دارد. چه برسد به خيابانها که روزی نيست که در شهر های ايران فجايعی اتفاق نيفتد. بايد صادقانه و بدون حب و بغض اعتراف کرد که تا کنون در تاريخ ايران و شايد جهان حکومتی به نام اخلاق و معنويت اين چنين شيرازه ی اخلاق و معنويت و انسايت و تاريخ و تمدن يک کشور را متلاشی نکرده است. رژيم اسلامی فاشيستی حاکم بر ايران مدعی هر چه شده در جهت عکس آن عمل کرده و دست کم نتيجه اين چنين بوده و هست. در زمينه ی حجاب و زنان در قم و مشهد که دو مرکز اسلامی و شيعی ست فحشا چنان گسترده و همه گير است که خانواده های عفيف از رفتن زنان و دخترانشان به خارج از خانه جلوگيری می کنند. حال شما حديث مفصل را از اين مجمل در مورد تهران و جاههای ديگر بخوانيد... به همه ی اينها بايد روابط جنسی با محارم را که به صورت وحشتناکی. رايج شده اضافه کرد. حکومت اسلامی که خود بانی و مسبب اين امور است برای جلوگيری از اين رفتارها تنها از داغ و درفش و سرکوب و سرپوش استفاده می کند. يکی از موارد مهم پريشانی جامعه ی ما مسئله ی اعتياد است. کسانی که خودشان معتاد نيستند از اين درد بزرگ ملی غمی سنگين را متحمل می شوند. امروز واقعا بايد گشت و کسی را يافت که تا به حال ترياک نکشيده است. به قول يک پزشک معالج معتادين، امروز ترياک کشی يک امر بسيار عادی و پيش پا افتاده است، او می گويد سن تارياک کشی امروز در همه ی شهرها و خصوصا در بعضی از استانهای ايران مثل کرمان و يزد و سيستان و بلوچستان و کردستان و بخشهايی از آذربيجان به زير ده سال رسيده و هر روز رايجتر می شود، او می گفت امروز در بعضی از استانها يک بست ترياک ارزانتر يک پاکت سيگار است. او از قول يک ترياکی نفل می کرد که گفته بود خدا پدر رهبری را بيمرزد که قيمت ترياک را اين چنين پايين آورده !! او می گويد دوستان پزشک از خود می پرسند که آيا در اين رابطه عمدی در کار نيست؟!
در هر حال موضوع اساسی که امروز مطرح است اين است که آستانه ی تحمل ايرانيها در کجاست؟ کسانی که زير آستانه فقر زندگی می کنند، کسانی که ماها ست گوشت و مرغ و ماهی نخورده اند، کسانی که برای بدست آوردن ميوه به قبرستانها می روند تا از ميوه های خيراتی برای زن فرزند خود بياورند، بچه های فقيری که اتومبيلهای چند صد مليونی وابستگان به رژيم را می بينند و هر روز بر عقده هاشان افزوده می شود....کسانی که زن و دخترشان در خيابانها خودفروشی می کنند...کسانی که هر روز خبر دستگيری تجاوز در زندان و و در بازداشتگاههای ارشاد را می شنوند و يا خود قربانی آنند، کسانی که در يک کشور ثروتمند بيخانمانند و در عين حال شاهد سربرآوردن کاخهای وابستگان و ثرتمندانند....چنانکه در ابتدای اين نوشته گفتم شدت جريان رفتار و کردار و گفتار در خيابانهای شهرهای ايران حاکی از آبستنی انقلابی در جامعه ی ايران است. آنچه که می توان فهميد و نظام و رژيم اسلامی هم به خوبی آنرا فهميده اين است که مواد انفجاری در تمامی لايه های جامعه چه پولدار و چه فقير رخنه کرده است. کافی ست انفجاری رخ دهد و تنها چند ساعت از کنترل رژيم خارج شود. آنگاه است که شعله های انقلابی عظيم نظام را و حتا تر و خشک را و بی گناه و گناهکار را با هم بسوزاند. اتفاقاتی که امروز در صفهای بنزين رخ می دهد، فعل و انفعالاتی که در سپاه و بسيج اتفاق می افتد، گشت های ارشاد همه حکايت از آن دارد که ما داريم وارد مرحله ای تعيين کننده می شويم. و نتيجه گيری من در پايان اين گفتار نوشتن آرزوی آموزگاری ست که همانند من پشت صف بنزين ميدان ژاله ميدان شهدای سابق (به قول او) آرنجش را روی سقف پيکان مدل شصت و هفتش گذاشته و با دست چانه اش را گرفته بود. او گفت: خدا کنه که آمريکا يا اسراييل به ايران حمله نکنند! من بهشون ميگم خدا کنه که شما هم عقلتون برسه هم بدجنسی نکنين بياين و خليج فارس را ببنديد تا نفت ايران صادر نشه تا اين رژيم نتواند به طرفدارانش و مردم باج بده آنوقت شما خواهيد ديد که همين موتوری ( اشاره به موتر سواری که خارج نوبت بنزين زد و چند فحش رکيک هم به خامنه ای داد) که همين حالا بنزين زد و رفت تبديل به بمب ميشه. هم به نفع شماست هم به نفع ايرانه ما که با شما دشمن نيستيم. مردم ايران هيچ وقت آمريکا رو به اندازه ی حالا دوست نداشتن... آری در صورت بسته شدن تنگه ی هرمز و قطع صدور نفت ايران دست کم ما در ايران شصت مليون بمب انسانی داريم که اين رژيم را سرنگون خواهد کرد.در انقلاب ايرانی فردا شصت مليون بمب منفجر خواهد شد...

م. جاويد از تهران

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در انقلاب ايرانی فردا شصت مليون بمب منفجر خواهد شد، م. جاويد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016