دوشنبه 21 مرداد 1387

نمايندگی ولی فقيه در نيروی دريايی سپاه: تنها بخشی از سلاح‌های پيشرفته خود را آزمايش کرده‌ايم، آفتاب

- در صورت هر گونه اقدام آمريکا، ناوهای اين کشور به قعر خليج فارس خواهند رفت و حتی يک ناو هم باقی نخواهد ماند.


آفتاب: مسوول نمايندگی ولی فقيه در نيروی دريايی سپاه اظهار داشت: «ايران تنها بخشی از سلاح‌های پيشرفته خود را آزمايش کرده‌است».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سرويس سياسی آفتاب، به نقل از روابط عمومی نيروی دريايی سپاه، حجت الاسلام والمسلمين شيرازی در سخنانی در جمع کارکنان منطقه يکم نيروی دريايی سپاه گفت: «جمهوری اسلامی ايران پس از رزمايش پيامبر اعظم ۳ تا کنون تنها بخشی از سلاح‌های پيشرفته خود را آزمايش کرده است».

مسوول نمايندگی ولی فقيه در نيروی دريايی سپاه در سخنانی در جمع کارکنان منطقه يکم نيروی دريايی سپاه، افزود: «قدرت ايران همواره بازدارنده است و از سلاح‌های خود به عنوان پپشگيری از تجاوزات استفاده می‌کند».

وی ‌افزود: «ما پاسخ ياوه گويی های گسترده آمريکا و رژيم صهيونيستی را به طور جدی می‌دهيم و در اقدامات بازدارنده خود با هيچ‌کس شوخی نداشته و کاملا جدی هستيم».

مسوول نمايندگی ولی فقيه در نيروی دريايی سپاه خاطرنشان کرد: «همانگونه که آمريکايی‌ها به جديت ايران اذعان کرده‌اند در صورت هر گونه اقدام آمريکا، ناوهای اين کشور به قعر خليج فارس خواهند رفت و حتی يک ناو هم باقی نخواهد ماند».

شيرازی در ادامه با اشاره به سرمايه گذاری های دشمن در جنگ فرهنگی و مقابله نرم ‌خاطر نشان کرد: «ما برنامه‌های کاملی برای تقويت باورهای دينی جوانان و جلوگيری از رخنه فرهنگی دشمن داريم و به مدد تلاش و کوشش جوانان اين مرز و بوم و بسيجيان خدامحور، توطئه‌های شوم دشمنان را حنثی خواهيم کرد».

Copyright: gooya.com 2016