سه شنبه 5 شهریور 1387

شبکه تلويزيونی امام مهدی، برای ترويج مذهب شيعه آغاز به کار می‌کند، آفتاب

آفتاب: شبکه تلويزيونی بين‌المللی امام مهدی (عج) با رويکرد ترويج فرهنگ و معارف اهل بيت(ع) و مذهب شيعه دوازده امامی، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، فعاليت خود را آغاز می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سرويس فرهنگ و انديشه آفتاب به نقل از پايگاه خبری «ابا»، هدف از برنامه‌های اين شبکه تلويزيونی که از طريق ماهواره "نيل‌ست" در مقياس جهانی و به زبان عربی پخش می شود، ترويج فرهنگ مهدويت و انتظار ظهور و فرج امام زمان(ع) و ترويج معارف اهل بيت(ع) است.
يک منبع نزديک به شبکه تلويزيونی "المهدی(عج)" درباره هدف از راه‌اندازی اين شبکه گفت: «گسترش انديشه و علوم اهل بيت(ع) از اصلی‌ترين اهداف تأسيس اين شبکه است زيرا بسياری از ميراث شيعی هنوز منتشر نشده و جهانيان از آن بی‌اطلاع هستند».

وی افزود: «با يکی دو شبکه نمی‌توان جهان را با فرهنگ اهل بيت(ع) آشنا کرد و به همين دليل تصميم بر اين شد که شبکه المهدی(عج) تأسيس شود تا با عنوان مبارک "ترويج فرهنگ مهدويت و انديشه اهل بيت(ع)، در کنار ديگر شبکه‌های شيعی به فعاليت جهانی بپردازد».

اين شبکه از طريق ماهواره «نيل ست» با فرکانس ۱۱۵۵۵، نرخ نماد ۲۷۵۰۰ و پولاريته عمودی قابل مشاهده است.

اکنون شبکه‌های تلويزيونی العالم، المنار، الکوثر، الزهراء(ع)، اهل البيت(ع)، فورتين(۱۴)، الهادی(ع)، القائم(عج)، الفرات، العراقيه، المسار، الفيحاء، کربلاء، عاشوراء، الانوار، الغدير، الحوزه، العهد، الفرقان، السلام، المعارف، دجله، الکوفه، البصره، الابرار، بلادی، الباقه و آفاق در حوزه نشر معارف شيعی فعاليت دارند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شبکه تلويزيونی امام مهدی، برای ترويج مذهب شيعه آغاز به کار می‌کند، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016