پنجشنبه 4 مهر 1387

مصاحبه با احمدی نژاد در آستانه سفر به آمريکا، طنزنوشته ی. صفايی

با تشکر از شما که با وجود مشغله های فراوان اين فرصت را به من داده ايد تا با هم گفتگويی داشته باشيم.
آقای احمدی نژاد سفرتان به خارج مثل هميشه با جنجال روبرو است، علت اين همه هياهو چيست؟

جنجال آفرينی جزئی از دستور کار من است. يعنی مملکتی که مديريتش در دست امام زمان باشد وآيات عظامش در تقيه دست شيطان را از پشت بسته باشند ومردمی اينچنين پای بند به خرافات مذهبی داشته باشد، چه کسی بهتر از من که استعدادی خاص در جنجال برانگيزی دارم! من با سخنرانی هايم در سراسر ايران و جهان کاری کرده ام که تا کنون کسی نکرده است. امروز هم که راهی آمريکا هستم در نظر دارم که با دست پر رفته وبا دستی پرتر برگردم و اينکه بعد چه سر و صدايی به دنبال اين سفر بلند ميشود خوب مشکل خودشان است، بهر حال ما که دعوت داشتيم!

اخيرا آقای مصباح يزدی در روزنامه پرتو گفته بودند که " رمز کار احمدی نژاد را فهميدم، سيمش به يک جايی وصل است "، آيا واقعا سر سيم شما به جايی وصل است؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اولاً که من نوکر و دستبوس ايشانم وايشان آنقدر بزرگوار تشريف دارند که بايد هميشه التماس دعا داشته باشيم. دوماً خداوند قدرتی بمن داده که می توانم ازآن در جهت سرکوب مردم آن هم با شيوه های نوين استفاده کنم و اقتصاد ومسائل سياسی را آنچنان در هم بريزم که همه انگشت به دهان بمانند. غرض اينکه يقين داشته باشيد که سر سيم بنده در هوا نيست! آقای مصباح يزدی بهتر ميداند که رمز موفقيت من که تا کنون توانسته ام مردم ايران را به اين روز سياه بنشانم، در چيست. ناگفته نماند که اگر خود همين آيات عظام نبودند، من محبوب دلها نمی شدم.

رابطه سياسی ـ فرهنگی تان با آقا امام زمان تا چه حدی است و آيا رابطه خاصی هم با يکديگر داريد، منظورم روابط شخصی است؟
توجه داشته باشيد که من مديريت کشور را به ايشان سپرده ام ولی خدا می داند که خودم هم هيچ کاری را بدون مشورت با ايشان انجام نميدهم. در ضمن شما از سر سيم بنده صحبت به ميان آورديد که بجای سيم، کلمه سيم ها مناسبتر است. سر يکی از اين سيم ها بطور مستقيم به آقا امام زمان وصل است و فکر نميکنم که کسی هم در اين مورد جرأت اعتراض کردن داشته باشد چون ايشان مدير دنيا و آخرت همه ما هستند! ازبقيه اتصالات به دلايل امنيتی نمی توانم حرفی به ميان بياورم! در ضمن رابطه شخصی من با آقا امام زمان برمی گردد به زمان کودکی من که فکر نمی کنم به شما وخوانندگان شما ربطی داشته باشد.

در اين سفر بدنبال چه چيزی هستيد و چه اهدافی را در نظر داريد وبا چه کسانی به گفتگو می نشينيد؟
در مرحله اول هدف من اين است که مغز اينها را بسوی اسلام بکشانم وکاری کنم که ما را و اسلام را باور کنند. دوم اينکه آقا امام زمان رهنمودهايی بمن داده اند که آلان نمی توانم برای شما بگويم ولی بعداً که مطرح کردم در روزنامه ها خواهيد خواند. ما طبق همين رهنمودها پيش می رويم واز هيچکس هم واهمه نداريم. فقط اين را بگويم که سخنرانی من در اين سفر مثل بمب صدا خواهد کرد.

اسم بمب را آورديد، راستی برنامه اتمی ايران با آژانس به کجا کشيده شد؟ آيا واقعيت دارد که شما بمب هسته ای می سازيد؟
ای آقا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اينها هيچ غلطی نمی توانند بکنند. کشوری که سکانش در دست آقا امام زمان است، موشکهای پيشرفته آمريکا واسرائيل در مقابلش هيچ است. در ثانی ما هر چه که ميسازيم برای مصارف داخلی و"خارجی" است. من گفتگوهای زيادی در اين سفر پيش رو دارم و هدف اين است که آنها را بطرف خودمان بکشانيم. کاری ميکنم که تضمين بدهند که در جهت براندازی ما نباشند. در غير اين صورت با امدادهای غيبی امام زمان طرف می شوند.

نظر شما راجع به اينکه حقوق بشررا درايران نقض می کنيد، چيست؟ چرا اينقدر اعدام وسرکوب در مدت زمامداريتان افزايش يافته است؟
ايران کشور دموکراسی است. البته برای خودی ها چون آنها حرفشان را می زنند و حق حرف زدن هم دارند.
شما به اين تبليغات گوش ندهيد! اينها سعی دارند من و وزرای من را خراب کنند. اعدام هم دروغی بيش نيست. اين صحنه هايی که شما مشاهده کرده ايد مربوط به فيلمبرداران سينما می باشد که برای تهيه سوژه کارشان استفاده می کنند وهمگی ساختگی هستند. من به آقای هرندی گفته بودم که وزارت ارشاد نبايد به اين کارگردانان اجازه دهد که در برابر مردم چنين صحنه هايی را فيلمبردای کنند چون دشمنان ما فکر می کنند که اين صحنه ها واقعی اند. ولی خوب وزارت خانه ها هرکدام برای خودشان حکومتی هستند وخود همين نشان از آزادی در کشور امام زمان است، يعنی هرچه می خواهند می گويند ومی کنند. شايد شما هنوز معنی کلمه "حقوق" و يا " بشر" را نميدانيد که در اين حکومت ادعای نقض حقوق بشر را ميکنيد!

لطفا به اين جمله توجه کنيد " نبود عدالت اجتماعی وتوازن منطقه ای يک بحث جدی در کشور است وامروز عدم منطقه ای در کشور به يک بحران جدی تبديل خواهد شد. ". اين سخنرانی يکی از نما يند گان در مجلس بوده است. آيا اين به نظر شما يک واقعيت تلخ است؟
ما جز واقعيتهای شيرين، واقعيتی با مزه ديگر نميشناسيم و اگر به مزاج شما تلخ ميايند حتماً ناراحتی مزاجی داريد!
اگر می بينيد که ايشان و يا ديگران اينگونه دولت را به چوب می زنند، به اين دليل است که ما خودمان در وزارت اطلاعات گروهی را مخصوص اين امور سياسی داريم که از قضا در اين زمينه مدرک دکترا هم دارند. يعنی حتی متن سخنرانی ها بوسيله اين گروه قبلا چک می شوند. از ديگر واقعيت های شيرين قابل ذکر اشعار مخالفی است که برخی از خوانندگان می خوانند و شما را به تعجب وامی دارند که مگر می شود! بله، در دولت بنده هر آنچه که به بقای من و دولت من کمک کند، شدنی است و اين يکی از رهنمودهای آقا امام زمان است.

نظرتان در مورد انتخابات چيست وبرنامه های بعدی شما برای چهار سال آينده کدامند؟
خوشم آمد که شما هم اين موضوع را متوجه شده ايد که من برای چهار سال ديگر هم هستم واين برای بنده يک پيروزی است که آن را هم باز مديون آقا امام زمان ميباشم و در ضمن مقام معظم رهبری هم نظرشان روی بودن من بوده و هست. من به شما عرض کردم که سريکی ازسيم های من بی ارتباط با آقا امام زمان نيست.
يکی از کارهای مثبت ما در اين انتخابات اين بود که آقای کردان را به وزارت کشور سوق داديم که با دسيسه ها وتردستی ها وحيله هايش هم مشتی محکم به مثلاً بزرگان زده باشد و هم روی بعضی ها را کم کند. چه کسی بهتر از ايشان؟ ما آيه ای داريم که می فرمايد: " التقلب و من الايمان " وما در طول اين سی سال با اين آيه وآيه هايی از اين دست مثل " الدروغ و من الايمان " خودمان را پا بر جا نگه داشته ايم. به همين دليل فکر انتخابات آزاد را از سرتان بيرون کنيد! هنوز خوشی زير دلمان نزده که مثلا فلان ليبرال دموکراسی خواه بيايد وزير پای ما را جارو کند. در مورد برنامه های بعدی در ۴ سال آينده هم بايد عرض کنم که ما اصولاً بی برنامه کار ميکنيم...


ی . صفايی
۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصاحبه با احمدی نژاد در آستانه سفر به آمريکا، طنزنوشته ی. صفايی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016