دوشنبه 15 خرداد 1385

فريدون زندی: تيم ملی می‌تواند در حد بزرگان فوتبال جهان باشد، ايرنا

فردريش هافن، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۱۵‬

"فريدون زندی" هافبک نفوذی تيم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ايران گفت:
تيم ايران می‌تواند در حد بزرگان فوتبال جهان باشد.

زندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در "فردريش هافن" آلمان با اعلام اين مطلب افزود: ما در دو بازی اخير برابر کرواسی و بوسنی، هر چند که جنبه دوستانه و تدارکاتی داشت، نشان داديم که تيم در وضع خوبی قرار دارد و بخصوص مسابقه با کرواسی بيانگر آن بود که ما می‌توانيم با تيم‌های درجه يک دنيا رقابت کنيم.

عضو تيم ملی فوتبال ايران درباره تمرينات فردريش هافن نيز گفت: در طول يک هفته تمرين تيم در فردريش هافن ما به دنبال هماهنگيهای تاکتيکی و نيز رسيدن به اوج آمادگی جسمانی هستيم.

وی در ارزيابی خود از وضع فعلی تيم گفت: روحيه بازيکنان تيم بسيار بالاست و از نظر جسمانی بازيکنان حدود هشتاد درصد آمادگی لازم را بدست آورده‌اند که بديهی است تا زمان آغاز مسابقه اول قطعا آمادگی آنان افزايش خواهد يافت.

زندی درباره وضعيت فيزيکی خود نيز گفت: من بار ديگر در بازی تيم ملی مقابل کرواسی دچار مصدوميت شدم و به همين علت در تمرينات اوليه تيم شرکت نداشتم اما از روز يکشنبه تمرينات خودم را دوباره با ديگر بازيکنان، البته بدون شوت زدن، آغاز کرده‌ام.

وی درباره ارزيابی خود از ديدارهای تيم ملی در مرحله نخست مسابقات جام جهانی هم گفت: بطور حتم اولين مسابقه ما در مقابل تيم ملی مکزيک رقابتی کليدی است اما ارزيابی من اين است که پرتغال قوی‌ترين تيم گروه ما است و سطح فوتبال ايران و مکزيک تقريبا در يک اندازه قرار دارد.

زندی افزود: به همين علت من معتقدم که وضع روزانه هر تيمی تعيين خواهد کرد که کداميک از آنها به دور بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

زندی ابراز اميدواری کرد، تيم دوم صعودکننده از گروه "دی" ايران باشد و گفت: اگر ما بازی اول خود را ببريم، قدم بزرگی به سوی صعود به دور دوم اين رقابتها برداشته‌ايم.

فريدون زندی درباره آينده حرفه‌ای خود در فوتبال گفت: اگر در آلمان بمانم در بوندسليگا بازی خواهم کرد ولی من در هفته‌های آينده درباره اين سووال که آيا به خارج از اين کشور می‌روم هم فکر خواهم کرد اما به احتمال زياد در بوندسليگا می‌مانم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ملی فوتبال ايران که از روز يکشنبه برای حضور در هيجدهمين دوره رقابتهای جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان وارد شهر فردريش هافن شده، قرار است بعدازظهر امروز با تيم منتخب "بودنزه" در ورزشگاه اختصاصی "فا.اف.ب." فردريش هافن مسابقه تدارکاتی دوستانه‌ای را برگزار کند.

به گفته "ايوانکوويچ" مربی ايران قرار است ‪ ۱۸‬بازيکن تيم در اين مسابقه تدارکاتی حضور يابند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30302

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فريدون زندی: تيم ملی می‌تواند در حد بزرگان فوتبال جهان باشد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016