يكشنبه 28 خرداد 1385

برانکو: عمر من در فوتبال ايران به پايان رسيد، ايران ۱۰ سال کار لازم دارد تا به سطح اول فوتبال جهان برسد، ايرانيوز

- کريمی بايد احترام به بزرگترش را ياد بگيرد
- نيمکت نشينی دايی تصميم شخصی من بود


شما برخورد فيگو هنگام تعويض را با برخورد کريمی در همان شرايط مقايسه کنيد، آن وقت معلوم می‌شود که فرق بازيکن بزرگ و کوچک در چيست.


برانکو ايوانکوويچ، سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ايرانيوز به آلمان، با اشاره به عکس‌العمل علی کريمی در مقابل تعويضش در ديدار با پرتغال گفت: رفتار علی کريمی شايسته نبود و اين بازيکن بايد احترام به بزرگترش را ياد بگيرد.

وی ادامه داد: "ايرانی‌"ها که اهل ادب و فرهنگ هستند، بايد برخورد کريمی را پاسخ دهند. البته من می‌دانم که ايرانيان اهل ادب هستند و اين نوع برخوردها را در هر شرايطی محکوم می‌کنند.

سرمربی تيم ملی کشورمان با بيان اينکه تفاوت‌های بازيکنان بزرگ و کوچک اينجا مشخص می‌شود، اظهار داشت: شما برخورد فيگو هنگام تعويض را با برخورد کريمی در همان شرايط مقايسه کنيد، آن وقت معلوم می‌شود که فرق بازيکن بزرگ و کوچک در چيست.

برانکو در ادامه با اشاره به عملکرد تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: جام جهانی فاصله زياد فوتبال ايران با تيم‌های برتر جهان را نشان داد و اين نتايج حقيقت فوتبال ايران بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: ايران ۱۰ سال کار لازم دارد تا به سطح اول فوتبال جهان برسد.

وی در بخش ديگری از صحبت‌هايش تأکيد کرد: عمر من در فوتبال ايران به پايان رسيد؛ البته هنوز از هيچ تيمی پيشنهاد ندارم و با هيچ تيمی نيز مذاکره نکرده‌ام.

برانکو در ارتباط با مسعود شجاعی و عدم استفاده از اين بازيکن گفت: مسعود شجاعی در بازی با آنگولا جايگزين خوبی برای نکونام است.

وی همچنين درباره عدم حضور دايی در ديدار با پرتغال گفت: فقط تصميم و ترجيح شخصی من باعث شد تا دايی در اين ميدان حاضر نباشد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30586

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: عمر من در فوتبال ايران به پايان رسيد، ايران ۱۰ سال کار لازم دارد تا به سطح اول فوتبال جهان برسد، ايرانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016