چهارشنبه 19 تير 1387

آخرين وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس از زبان مصطفوی، ايسنا

- قطبـی و نيکبخت را بـا هـم مـی‌خـواهیـم
- "عماد رضا" قول شرف داده بود


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: "قطبی" و "نيکبخت" را با هم می‌خواهيم.

سيد داريوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون آخرين اخبار نقل و انتقالات تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار کرد: پرسپوليس با جذب محسن خليلی، ابراهيم توره و نيکبخت، نياز به هيچ مهاجم ديگری در سطح آسيا ندارد اما به هر ترتيب برای امنيت کار و عدم برخورد با مشکلاتی ناشی از مصدوميت‌های احتمالی مهاجمين، درصدد جذب عمادرضا شديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در رابطه با وضعيت عمادرضا افزود: عماد رضا در آخرين جلسه‌ای که در اين خصوص با ما داشت‌،‌ در حضور نفراتی که در جلسه حضور داشتند قول شرف و ناموس داد که به پرسپوليس ملحق شود و گفت شما می‌توانيد اين خبر را منتشر کنيد و حتی او پس از آن جلسه، مصاحبه‌ای را در اين رابطه انجام داد. عماد رضا اگر به تيم ديگری ملحق شود تنها از نظر انسانی و اخلاقی خلاف کرده و تعهدات شرافتمندانه خود را زير پا گذاشته است. اميدوارم او به قول خود وفادار باشد.

مصطفوی همچنين درباره حضور "نيکبخت" در پرسپوليس تصريح کرد: به شخصه به نيکبخت علاقه دارم. او بازيکنی است که در حالت نرمال به هيچ وجه کار خلاف ادب انجام نمی‌دهد؛ برخی دوست‌های او نيکبخت را سال پيش اذيت کردند و به فضاهای نادرست بردند و حتی خودش به اين مساله اذعان دارد. نيکبخت در جلسه هيات مديره‌ای که با حضور قطبی تشکيل شده بود، حاضر شد و از عملکرد پيشين خود پشيمان بود.

مصطفوی ادامه داد: امثال من و قطبی بايد درک کنيم که جوانانی نظير نيکبخت ممکن است چنين خطاهايی را انجام دهند و منطقی با آنها برخورد کنيم. هنوز با حضور قطعی نيکبخت در پرسپوليس کمی فاصله داريم که با برگشتن قطبی همه مسايل ختم به خير خواهد شد. معتقدم به صلاح ماست که نيکبخت و امثال او در فوتبال ما حضور داشته باشند. البته برنامه‌هايی داريم تا در فصل آتی تمام بازيکنان مطيع کامل مربی تيم باشند و از او اطاعت کنند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين از مذاکره با غلامرضا رضايی و مرتضی اسدی خبر داد و گفت: مرتضی اسدی و غلامرضا رضايی بازيکنانی هستند که مورد توجه ما بوده و به آنها اعلام کرديم در صورت تمايل‌شان و همچنين اخذ رضايت‌نامه از باشگاه صباباتری، می‌توانند به پرسپوليس بيايند چرا که ما برای حضور قدرتمند در ليگ و رقابت‌های آسيايی، به آنها احتياج داريم.

مصطفوی همچنين گفت: حوار ملامحمد و محمد علوی بازيکنانی هستند که در پست‌های مهاجم و هافبک دفاعی بازی می‌کنند و پرسپوليس در حال مذاکره با آنهاست تا در صورت توافق نهايی، اين نفرات نيز به جمع سرخ‌پوشان بپيوندند.

وی در پايان درباره تمديد قرارداد بازيکنان سابق پرسپوليس به ايسنا گفت: بدون شک تمام بازيکنان فصل پيش پرسپوليس متعلق به باشگاه هستند و اينجا خانه‌شان است. ما قصد داريم قرارداد تمامی آنها را تمديد کنيم تا جمع باشکوهی از بازيکنان بزرگ در فصل آينده داشته باشيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37599

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس از زبان مصطفوی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016