Friday, Mar 3, 2017

صفحه نخست » جانشین سپاه قدس: عربستان یک موجود پست است و ریشه‌اش کنده خواهد شد

esmail_e_ghaani.JPGجانشین فرمانده سپاه قدس، حکومت عربستان سعودی را «حکومتی نفهم» خواند و گفت: «آمریکا حواسش را جمع کند و اسرائیلی‌ها عزا بگیرند زیرا این بچه‌ها در حال رشد هستند، مقاومت در منطقه گسترش یافته است.»

سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در مراسم یادواره شهدای لشگر فاطمیون با اشاره به اینکه درباره فاطمیون حرف‌های مختلفی زده شده است تصریح کرد: عناوین مختلفی برای فاطمیون گفته شده است، یگان و لشکر و بچه‌های فاطمیون بخشی از اینهاست اما اگر عمیق نگاه کنیم، فاطمیون از جنس عاشوراست، فاطمیون یک یگان و لشکر عادی نیست، یک مجموعه که گرد هم آمده باشند نیست اگرچه اینها را در درون دارند اما اصل معنای فاطمیون این است که فاطمیون یک فرهنگ جدید است.

قاآنی ادامه داد: اثبات قدرت بچه‌ مسلمان مقابل این جنگ کار هر کسی نیست، اما فاطمیون جلودار این مبارزه شدند، آمریکایی‌ها با ۷۰ کشور برای مقابله با تروریسم تشکل درست کرده‌اند و «سعودی کثیف» هم همین کار را کرده است، اما عقلای عالم باید عقل‌شان را به کار بیندازند و ببینند چرا اینها حاضر نیستند یک گردان پیاده مقابل تکفیری‌های مولود خود قرار دهند؟

وی ادامه داد: اینها نمی‌خواهند این اتفاق رقم بخورد، تنها فاطمیون برابر اینها ایستاده‌اند و اثبات کردند که هم اهل مبارزه با تروریسم هستند و هم می‌توانند با اینها مقابله کنند. امروز آمریکا آخرین حربه‌ای را که طراحی کرده فاطمیون با آن مقابله می‌کند. آزادی حلب مسئله شوخی نبود، وقتی فاطمیون پایش را در سوریه گذاشت زمانی بود که خیابان‌های این کشور، در دست آمریکا بود اما امروز آرامش دارد، همین بچه‌ها در دهان آمریکا زدند و اگر این اقتدار در میدان نبود مگر پای مذاکره می‌آمدند، اینها مردم نیستند و پست‌فطرت هستند اما بچه‌های مبارز هم مرد هستند و هم راه مبارزه را یاد دارند، تازه اول راه است، آمریکا حواسش را جمع کند و اسرائیلی‌ها عزا بگیرند زیرا این بچه‌ها در حال رشد هستند، مقاومت در منطقه گسترش یافته است.

جانشین سپاه قدس گفت: آمریکایی که به‌قول رئیس جمهور رسمی‌اش ۶ هزار میلیارد دلار (!) هزینه کرده است، این جنایتکارانی که به اسم مبارزه با القاعده وارد این کشور شدند ۳ هزار میلیارد دلار هزینه کردند یعنی بودجه ۳۰۰ سال افغانستان را در این کشور هزینه کردند، اما چه از داخل افغانستان بردند و چه اینها را ذلیل کرد؟

وی افزود: اینها در منطقه سرگردان هستند، دلیل اصلی‌اش این است که نوع جنگی که در دهه اخیر مقابل عناصر تکفیری جیره‌خوار آمریکا رقم خورد، جنگ رعب‌آور بود، ما عربستان را عددی حساب نمی‌کنیم، عربستان یک موجود پست است که بدون اراده خودش آمریکا از جیبش پول برمی‌دارد و به تکفیری‌ها می‌دهد، عربستان یک رژیم نفهم است که به‌حول و قوه الهی ریشه‌اش کنده خواهد شد. انگلیس و آمریکا دشمن ما هستند که ناپاک‌ترین آدم‌های دنیا را جمع کردند و به جان مسلمانان منطقه انداختند. موشک کورنت حدود ۷۰ هزار دلار قیمتش است اما اینها فراوان در اختیار دارند و جنگ پیچیده‌ای را به راه انداخته‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy