Wednesday, Mar 15, 2017

صفحه نخست » حمید رسایی ردصلاحیت شد

rasaei-small01.jpgحمید رسایی از ردصلاحیت خود در هیات های اجرایی اصفهان خبر داد.

به گزارش عصرایران، رسایی این موضوع را در کانال تلگرامی اش مطرح کرده است.

رسایی برای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از حوزه اصفهان، کاندیدا شده بود.

حمید رسایی گفت: از طرف فرمانداری اصفهان طی نامه مکتوبی به بنده اعلام شد که برای انتخابات میاندوره ای از اصفهان رد صلاحیت شده ام.

رسایی گفت: با توجه به سوابق رفتاری دولت روحانی با منتقدان خود، شنیدن این خبر برایم جای تعجب نداشت و انتطارش را هم داشتم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل این تصمیم هیات اجرایی، حکم هیات رسیدگی به تخلفات نهاد رباست جمهوری این دولت مبنی بر پنج سال انفصال از مسئولیت عالی دولتی است که از دوره قبل پیگیر آن بودند و البته هفته قبل توسط دیوان عدالت اداری قوه قضائیه نقض و بنده تبرئه شدم.

رسایی گفت: دیروز که قصد داشتم این حکم تبرئه را تحویل دفتر فرماندار بدهم، حاضر به پذیرش آن نشدند و وقتی به دبیرخانه فرمانداری رفتم، گفتند که فرماندار دستور داده نامه شما ثبت نشود اما در نهایت با اعتراض بنده، نامه تبرئه ثبت شد اما ظاهرا در هیات اجرایی انتخابات به آن ترتیب اثر داده نشد.

کاندیدای اصفهان و مدیر مسئول هفته نامه ۹دی گفت: دلیل دیگر برای این تصمیم، چند مورد محکومیت های مطبوعاتی مربوط به ۹ دی و از جمله پرونده شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی (مهدی، فائزه، یاسر، محسن، فاطمه هاشمی و عفت مرعشی) است که البته در هیچ کدام این موارد، محکومیت موثر قانونی برای بنده وجود ندارد تا موجب ممنوعیت فعالیت های سیاسی و اجتماعی ام شود.

رسایی گفت: بنابر این این رد صلاحیت بنده وجهی ندارد و حتما مطابق قانون به هیات نظارت استان و شورای نگهبان اعتراض می کنم اما در نهایت تابع قانون هستم.

وی تاکید کرد: تصمیم نهایی در انتخابات را هیات های نظارت انتخابات که زیر نظر شورای نگهبان است، خواهند گرفت و بنده قبلا هم نشان داده ام که اگر چه رد صلاحیت خودم را نادرست می دانم اما هرگز مانند برخی افراد و جریانات سیاسی، در اعتراض به این تصمیمات نه بانک و مسجد و پمب بنزین آتش می زنم، نه علیه اصل نظام شعار می دهم.

مطابق قانون انتخابات تا ۲۰ فروردین هیات های نظارت شورای نگهبان، نظر نهایی خود را اعلام می کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy