Friday, Mar 17, 2017

صفحه نخست » ابراهیم رئیسی بازداشت شد! (طنز)

4g221139872j_small.gifطنز نوشته ای از وبلاگ گشنیز

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، ارگان‌های ذیربط موفق شدند با هوشیاری مثال زدنی پروژه پیچیده‌ دشمن برای تغییر مقام معظم رهبری را خنثی کرده و شخصی موسوم به ابراهیم رئیسی را که با نفوذ در تولیت آستان قدس رضوی، برای غصب جایگاه معظم له برنامه‌ریزی می‌کرد را دستگیر کردند.

بنا به بیانیه وزارت اطلاعات نامبرده از طریق رخنه در دستگاه قضایی و در دستور کار قرار دادن اصل نورانی «اشد علی الکفار» برنامه خود برای نفوذ در دل رهبری را پیش برد و با جایگزینی مرحوم آیت الله واعظ طبسی در تولیت آستان هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت می‌خواست قدم نهایی برای رسیدن به امامت انقلاب اسلامی و انحراف قطار انقلاب به توسط لوکوموتیوران را پیش ببرد.

اما اسناد به دست آمده از بیت شیخ ساده لوح و نایب حضرت امام خمینی حاکی از آن است که ابراهیم رئیسی از ۲۸ سال پیش برای لکه دار نمودن آبروی نظام برنامه داشته و از طریق برگزاری جلسه‌ای با حسینعلی منتظری اتهام‌های زشتی را علیه نظام فراهم آورد.

او در هفته‌های اخیر از تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان آگاه شد و قصد داشت با تحرکات انتخاباتی زودهنگام طرح فرار به جلو را اجرا کند، اما در این سراسیمگی تنها سرنخ‌های بیشتری به دستگاه‌های ذیربط داد و مقدمات دستگیری خود را فراهم کرد.

یک منبع آگاه به گشنیز گفت طرحی در مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد که به موجب آن تصور ایران اسلامی بدون مقام معظم رهبری جرم انگاری شود و بدین ترتیب کسی اجازه نداشته باشد به جایگزینی معظم له فکر کند.

در عین حال جمنا این حرکت را کودتای وزارت اطلاعات روحانی با هدایت حسین فریدون خوانده و اعلام کرد که به زودی بیانیه‌ای صادر خواهد کرد که در آن رئوس برنامه‌ها برای مقاومت علیه این توطئه ضدانقلابی به نام انقلاب افشا خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy