Tuesday, Mar 21, 2017

صفحه نخست » خبرهایی از دیدار روز پنج‌شنبه ایران و قطر

تمرین شبانه ایران در دوحه ـ درخواست کی‌روش از قطری‌ها

Karlos_Iran_Football.jpgوبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه الشرق قطر از اولین تمرین شبانه تیم‌ ملی فوتبال ایران در دوحه و درخواست کی‌روش برای تمرین ویژه روز سه‌شنبه در ورزشگاه السد خبر داد.

به گزارش وبسایت نود ، به نقل از روزنامه الشرق قطر، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (یکشنبه) اولین تمرین خود را در دوحه زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار کردند. در این تمرین تمام بازیکنانی که فهرست کی‌روش حضور داشتند حاضر بودند.

الشرق در ادامه این خبر نوشته است: انتظار می‌رود که تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) در زمین چمن ورزشگاه السد (محل اصلی بازی با قطر) تمرین کند و چهارشنبه نیز تیم ملی قطر در آن تمرین خواهد کرد.

این روزنامه قطری سپس از درخواست کارلوس کی‌روش از قطری‌ها برای برگزاری تمرین روز سه‌شنبه در ورزشگاه السد پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی خبر داد. هر چند انتظار می‌رود ۱۵ دقیقه‌ ابتدایی این تمرین برای حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها آزاد باشد.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته اول دور برگشت گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه السد دوحه به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و قطر ۴ امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

***

تمرین تیم ملی فوتبال با تمام نفرات در قطر

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در هتل محل اقامتش در قطر تمرینات را زیر نظر کی‌روش برگزار کرد.

به‌ گزارش ‌وبسایت نود ، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در هتل محل اقامت تیم‌ ‌ملی، زیر نظر کارلوس کی‌روش و با حضور لژیونرها تمریناتش را برگزار کرد.

این اولین تمرین تیم‌ ‌ملی با حضور تمام بازیکنان خود بود.

ایران و قطر اولین دیدارشان در دور برگشت مقدماتی جام جهانی را روز پنج‌شنبه در دوحه برگزار خواهند کرد.

***

مدافع قطر: با حمایت هواداران می‌توانیم ایران را ببریم

وبسایت رسمی برنامه نود - محمد کاسولا، عنوان کرد آن‌ها امیدوار هستند که با حمایت هواداران‌شان تیم‌ ‌ملی ایران را در انتخابی جام جهانی شکست دهند.

به‌ گزارش ‌وبسایت نود ‌و ‌به نقل از العرب، تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر پس فردا (پنج‌شنبه) باید در اولین دیدار دور برگشت خود در انتخابی جام جهانی به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود، دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.

تمرینات تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر در ورزشگاه السد برای بازی با تیم‌ ‌ملی ایران انجام شد. در این بین فوساتی، سرمربی تیم‌ ‌ملی قطری‌ها به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.

محمد کاسولا، مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر درباره بازی با ایران، گفت‌: می‌دانیم که بازی سختی برابر تیم‌ ‌ملی ایران خواهیم داشت، ولی ما انگیزه زیادی برای برد داریم. پیشرفت بسیار خوبی در مدت اخیر داشته‌ایم و ما می‌خواهیم با حمایت هواداران‌مان نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. تمرینات خیلی خوبی در یکی دو هفته‌ گذشته داشتیم و دو بازی دوستانه خوب هم انجام دادیم. تمام بازیکنان آماده هستند و ما می‌توانیم نتیجه‌ خوبی را در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کسب کنیم.

***

پیروزی قطر در دیداری دوستانه پیش از مصاف با ایران

تیم‌ ملی فوتبال قطر در آخرین بازی دوستانه خود قبل از دیدار برابر ایران با نتیجه دو بر یک برابر تیم ملی المپیک قطر به پیروزی رسید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر که خود را آماده دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌کند در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی المپیک قطر رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان فوساتی به پایان رسید.

گل های شاگردان فوساتی را در این دیدار که پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و دوربین های تلویزیونی برگزار شد سباستین سوریا و اکرم عفیف به ثمر رساندند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر در آغاز دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنج‌شنبه همین هفته به مصاف ایران خواهد رفت. این‌ دیدار در حالی برگزار می‌شود که ایران با یازده امتیاز در صدر قرار دارد ، اما قطر با چهار امتیاز در رده پنجم است.

***

دردسری که قوچان‌نژاد برای قطری‌ها ایجاد کرده است!

نام مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی در رسانه قطری مطرح شده است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه اولین تمرین خود را با حضور تمام بازیکنانش برای بازی با قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برگزار کرد. در این تمرین لژیونرهای اروپایی هم حضور یافتند تا رسانه های قطری لیست تیم ملی ایران را بعد از چند روز وقفه منتشر کنند.

این در حالی است که نام بازیکنی مثل رضا قوچان نژاد بیشترین دردسر را برای رسانه های قطری داشته و آنها به سختی نام این بازیکن را اعلام کرده اند. همچنین مرتضی پورعلی گنجی هم از دیگر بازیکنانی است که تلفظ نامش برای قطری ها سختی های خاص خودش را داشته است!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy