Saturday, Apr 1, 2017

صفحه نخست » محمد رضا تابش: نباید رئیس جمهور که شخص دوم مملکت است، مورد اهانت قرار گیرد

taabesh.JPGبا نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروز بار دیگر تکاپوهای انتخاباتی در دو جناح سیاسی کشور نیز در حال افزایش است، به نظر می رسد که سران هر دو جناح سیاسی در این روزها به فکر طراحی و تاکتیک ها و راهکارهایی هستند که بتوانند به محض اتمام تعطیلات اجرایی کنند.
به گزارش «تابناک»، با توجه به اوضاع موجود درکشور و ناکامی دولت در بهبود معیشت مردم یکی از بزرگترین و مهم ترین انتقاداتی که به دولت روحانی وارد است و ممکن است در انتخابات پیش رو آرای بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد همین موضوع خواهد بود.

با این حال بسیاری از اقتصاد دانان بر این اعتقاد هستتند که دولت در این مسیر مقصر اصلی نبوده است و شرایط موجود باعث ایجاد چنین رخدادی شده است. علاوه براین نیز گامهای بسیار مهمی برای بهبود شرایط توسط دولت برداشته شده است که اثرات آن در دراز مدت خود را نشان خواهد داد، از سوی دیگر بسیاری از مواردی هم که بر علیه دولت گفته می شود جنبه تبلیغاتی دارد و آنگونه که ادعا می شود نبوده است و دولت باید در زمینه اقداماتی که تاکنون انجام شده است اطلاع رسانی فعال تری داشته باشد.

محمد رضا تابش در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: یک نماینده مجلس وظیفه دارد به همه جا سر بزند و با مردم در ارتباط مستیقم باشد، حتی زمانی که مردم عصبانی هم هستند باید حرف این افراد را شنید، نماینده مجلس منطق دارد و موانع و تنگنا ها را درک می کند و می تواند بسیاری از این حرف ها را به صورت صحیح به مردم منتقل کند.

وی گفت: مردم اگر منطقی باشند و موانع و تنگنا های نمایندگان را درک کنند و بپذیرند به راحتی قانع می شوند و اگر درصدی هم نپذیرفتند، حداقل اذعان دارند که نماینده آنها فرد با حوصله ای است و فردی است که به مردم احترام می گذارد و به حرف کسانی که انتخابش کرده اند گوش می دهد.

وی گفت: روحانی و تیم وی اگر به این شیوه عمل کنند موفق خواهند بود، کار کمی سخت است اما سعه صدر داشته باشند، اگر روحانی و تیم تبلیغاتیشان با منطق و با برنامه ریزی عمل کنند و مشکلات و موانع و دستاوردهایی که باعث شد کشور نجات پیدا کند را برای مردم تشریح کنند و سایه تهدید را از سر کشور برداشته است را توضیح دهند مردم خواهند پذیرفت.

وی گفت: کشور اکنون با مشکلاتی نظیر معیشت و بیکاری روبرو است و باید در آینده حل شود، البته حل این مشکلات به یک سری اصلاحات بنیادی نیاز دارد و نمی شود پول مردم را در جاهای بی خود سرمایه گذاری کرد و با وعده های 30 و 40 درصد سرمایه گذری در نهاد ورشکسته پول مردم را از جیبشان در آورد و بعد از شکست و ورشکستگی کامل، کسی حتی جرات نکند اعتراضی داشته باشد.

وی گفت: روحانی باید موانع و مشکلات را بگوید و برنامه هایی که برای بهبود معیشت مردم دارد هم به صورت شفاف و علنی با مردم در میان بگذارد تنها در این صورت است که می تواند موفق شود و از این انتخابات هم با موفقیت عبور کند.

این نماینده مجلس گفت: اصلاحات برپایه عقلانیت و مدارا کار خود را پیش می برد و قصد هم ندارد در دام جنگ روانی و تبلیغاتی گروههای رقیب گرفتار شود. برای کاندیداهای شورا ضوابطی در نظر گرفته شده است و در حال انجام یک کار ویژه و تخصصی هستیم و قصد داریم حضور جوانان و زنان را در آن پررنگ تر کنیم.

وی گفت: همچنین می خواهیم یک ترکیب تخصصی که زیاد هم سیاسی نیست را وارد انتخابات شورا کنیم و امیدواریم مورد قبول و استقبال مردم واقع شود. برای انتخابات ریاست جمهوری هم تلاش ما این است که مجموع اصلاح طلبان و اعتدالیون یک ستاد داشته باشند و با یک کاندیدا ورود کنند.

وی در خصوص برخی فضا سازی ها و تخریب های گروهای رقیب نیز گفت: تخریب هایی در این راه انجام خواهد شد اما مقابله با آن وظیفه مدعی العموم است و باید با آنها برخورد شود، نباید رئیس جمهور که شخص دوم مملکت است مورد اهانت قرار گیرد چرا که این تخریب باعث می شود منافع عمومی به خطر افتد و باید جلوی این کار گرفته شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy