Saturday, Apr 1, 2017

صفحه نخست » لاریجانی: آمریکایی ها رفتار ناهنجاری نشان بدهند برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد

 Larijani-smal01.jpgرئیس مجلس شورای اسلامی گفت که برای همه بدعهدی های آمریکایی ها فکر کرده ایم و در صورت ادامه این روند آنها را به زحمت می اندازیم.

به گزارش شفقنا ، علی لاریجانی که ایام نوروز ۹۶ را در شهرستان ساوجبلاغ گذرانده بود، عصر شنبه در آئین بدرقه وی که با حضور استاندار البرز و مسئولان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: تحرکات موذیانه به ضرر آنهایی تمام خواهد شد که با ما بد عهدی خواهند کرده اند.
لاریجانی در ادامه به موضع مجلس در قبال زیاده خواهی آمریکا اشاره کرد و گفت: در مورد مسائل هسته ای جمهوری اسلامی راه روشنی را دنبال کرده و از یک منطق گویایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها رفتار ناهنجاری از خودشان نشان بدهند طبعاً برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد.
رئیس مجلس ادامه داد: اگر آمریکایی ها صلاح شان این است که مراعات شرایط آژانس را نکنند ما هم آماده ایم و می توانیم پاسخ خوبی به آنها بدهیم.
لاریجانی افزود: ما تا آنجا که توانستیم به وعده خود عمل کردیم. با همین منطق هم عبور می کنیم و در مقابل دسیسه های آنها هم روش های مختلف را فکر کرده ایم و در زمان مناسبی اجرایی خواهیم کرد و هیچ دغدغه ای از تهدیدات آنها و دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی افزود: شرایط فعلی و توافق فعلی را دنیا پذیرفته و این بدعهدی آمریکائی ها چیز جدیدی نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی به مسائل پیش آمده اخیر در خصوص مسائل دفاعی کشور و سپاه پاسداران توسط سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: از قبل هم در مجلس یک طرح مطرح بود که رفتارهای آمریکا در منطقه گستاخانه است و حمایت آنها از تروریست ها به طوری که رقیب رئیس جمهوری جدید آمریکا به حمایت و وجود آوردن داعش اذعان می کند.

وی افزود: ارتش آمریکا، پنتاگون و سیا حامی تروریست ها در منطقه هستند و در سطح کلان مخل آرامش خاورمیانه و با تمام جریانات تروریستی ارتباط دارند. در این خصوص ما تصمیم گیری های مهم در مجلس خواهیم داشت و به طور جدی به بررسی آن خواهیم پرداخت.
علی لاریجانی در ادامه به موضوع مجلس در قبال زیاده خواهی آمریکا اشاره کرد و گفت ، در مورد مسائل هسته ای جمهوری اسلامی راه روشنی را دنبال کرده و از یک منطق گویایی برخوردار است .

وی گفت اگر آمریکایی ها رفتار ناهنجاری از خودشان نشان بدهند طبعاً برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد .
وی گفت اگر آمریکایی ها صلاح شان این است که مراعات شرایط آژانس را نکنند ما هم آماده ایم و می توانیم پاسخ خوبی را به آنها بدهیم .
لاریجانی افزود ما تا آنجا که توانستیم به وعده مان عمل کردیم با همین منطق هم عبور می کنیم و در مقابل دسایس آنها هم روش های مختلف را فکر کرده ایم و در زمان مناسبی اجرایی خواهیم کرد و هیچ دغدغه ای از تهدیدات آنها و دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت .
لاریجانی افزود ، شرایط فعلی و توافق فعلی را دنیا پذیرفته و این بد عهدی آمریکائیها چیز جدیدی نیست .
وی گفت : تحرکات موذیانه به ضرر آنهایی تمام خواهد شد که با ما بد عهدی خواهند کرد .

رئیس مجلس شورای اسلامی به مسائل پیش آمده اخیر در خصوص مسائل دفاعی کشور و سپاه پاسداران توسط سنای آمریکا اشاره کرد و گفت از قبل هم در مجلس یک طرح مطرح بود که رفتارهای آمریکا در منطقه گستاخانه است و حمایت آنها از تروریست ها به طوری که رقیب رئیس جمهور جدید آمریکا به حمایت و وجود آوردن داعش اذعان می کند .
وی افزود : بنابراین ارتش آمریکا ، پنتاگون و سی آی ای حامی تروریست ها در منطقه هستند و در سطح کلان مخل آرامش خاورمیانه و با تمام جریانات تروریستی ارتباط دارند . در این خصوص ما تصمیم گیری های مهم در مجلس خواهیم داشت و به طور جدی به بررسی آن خواهیم پرداخت .
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اولویت های مجلس در سال ۹۶ نیز گفت: یکی از دغدغه های مجلس مسئله رونق تولید ملی در کشور است و جهش صادراتی که رهبر معظم هم بر آن تاکید دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم مقداری از این موضوع باز شده و در حوزه کشاورزی صنعت و معدن اینکه بخش های مختلف چگونه باید فعال تر بشوند در اولین جلسه سال ۹۶ در اولویت برنامه ما خواهد بود .
وی افزود: این موضوع در کار کمیسیون پیگیری خواهد شد و مسئله تولید ملی و موانعی که وجود دارد از اولویت های کمیسیون خواهد بود.
لاریجانی به طرح آمایش سرزمین در کشور اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم این مسئله مهم در سطح معقولی محقق و متناسب با استانها از یک جایگاه روشن تری برخوردار شود .

استاندار البرز نیز در این نشست گفت: امیدواریم با نظرات خوب در تدوین قوانینی شرایط بهتری برای استان جدید التاسیس البرز در سال جاری مهیا شود .
سید حمید طهائی افزود: بحث تغییر کاربری با تلاش خوبی که نیروهای اجرایی و قضایی در این خصوص در سال گذشته داشتند کاهش چشمگیری داشته ولی در عین حال پیگیری آن را ادامه می دهیم.
وی تصریح کرد: در مناطقی که اقبالی از سوی مردم وجود دارد علاوه بر حفظ بافت کشاورزی و باغداری تعریف جامعی را در نظر بگیریم که شاهد تخریب اراضی کشاورزی نباشیم .

طهائی تصریح کرد: با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل مختلف از جمله معادن متروکه در روستا نیز صحبت شد. در استان مطالعاتی هم در این خصوص داریم که در سال جاری به این مسئله هم توجه ویژه ای خواهد شد.
استاندار البرز به حوزه صنعت هم اشاره کرد و گفت:ما در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران هستیم، یعنی ممنوعیت که قبلا نبوده و طرح های توسعه ای داریم که امیدواریم با واگذار شدن اختیارات به استان ها بتوانیم فعال تر از گذشته قدم هایی را در این خصوص برداریم.
طهائی در خصوص ترافیک بزرگراه کرج - قزوین هم ابراز امیدواری کرد ، با ساخت راه هایی که در حال اجراست، تردد کامیون ها در این محور متوقف و مردم از ترافیک فعلی نجات یابند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy