Wednesday, Apr 5, 2017

صفحه نخست » درخواست نمایندگان زن مجلس برای اصلاح قوانین تبعیض‌آمیز میان زنان و مردان

Ali-Larijani-290117.jpgبانوان نماینده مجلس طی دیداری نوروزی دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را به سمع و نظر رئیس مجلس شورای اسلامی رساندند.

به گزارش ایسنا،‌ دیدار نوروزی بانوان نماینده با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۶فروردین‌ماه) برگزار شد و نمایندگان زن مجلس در این مجال نکات و دغدغه‌های خود را به سمع و نظر رئیس مجلس رساندند.

همچنین دکتر لاریجانی در این نشست ضمن تبریک سال جدید با اهدا لوح تقدیر، میلاد مبارک حضرت فاطمه (س) و روز زن را به بانوان نماینده تبریک گفت.

بنابراین گزارش بانوان نماینده مجلس در این دیدار با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز، مباحث بیان شده در این جلسه را موجب خرسندی و امیدواری برای بهبود مشکلات جامعه دانستند.

همچنین زنان نماینده خواهان تلاش برای اصلاح قوانین تبعیض‌آمیز میان زنان و مردان و حمایت بیشتر رئیس مجلس از آن‌ها برای دستیابی به این مهم شدند و از ضرورت حذف قانون‌های غیرکاربردی و جایگزینی قوانین جدید سخن گفتند.

بانوان نماینده در این نشست کوتاه خواهان حمایت رئیس مجلس و جلب اعتماد نمایندگان برای حضور یک نماینده زن در هیات رئیسه مجلس با هدف حمایت از زنان جامعه شدند.

رئیس مجلس در این دیدار رفع دغدغه های بانوان مجلس در حوزه زنان را وابسته به تلاش آنها دانست.

همچنین در این دیدار این نمایندگان درخواست حضور لاریجانی را در حوزه‌های انتخاباتی‌شان به منظور تسهیل شرایط برای حل مشکلات داشتند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy