Thursday, Apr 6, 2017

صفحه نخست » دایی: کار در فوتبال ایران زجر کشیدن است

Ali_Daei.jpgسرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هیچ فردی در فوتبال ایران پاسخگوی مشکلات نیست تا از کار کردن در آن زجربکشیم، در صورتی که پیش از این باعشق به فوتبال می پرداختیم.

به گزارش ایرنا، « علی دایی» در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سایپا که در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، افزود: بهتر است فدراسیون فوتبال به مشکلات به خوبی ورود کند تا برای تیم هایی لیگ برتری پیش از حضور در این رقابت های ضمانت اجرایی گرفته شود.

وی گفت: هم اکنون مربیان و بازیکنان خارجی با استفاده از دادگاه های بین المللی به حق خود می رسند. در صورتی که بازیکنان و مربیان ایرانی باید حق خود را در دادگاه های داخلی جستجو کنند که گاها به نتیجه هم نمی رسند.

دایی ادامه داد: علاقه ای به حضور در این فوتبال ندارم. اما از آنجا که به بازیکنان تعهد داریم، مجبور به ادامه هستیم. البته خیلی ها نیز علاقه ای به حضور دایی در فوتبال ایران ندارند زیرا از شفاف سازی و گفتن حقیقت ترسی ندارم و هر وقت هم بخواهم این فوتبال را کنار می گذارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت درخصوص مصاف با تیم سایپا در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در دیدار قبلی مقابل سیاه جامگان به راحتی دو امتیاز را از دست دادیم تا در رقابت با سایپا محکوم به پیروزی شویم؛ از طرفی تیم فوتبال سایپا نیز به دنبال کسب سه امتیاز برای رهایی از سقوط به لیگ یک است.

وی درباره نحوه تمرینات تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمرینات تیم به دلیل شرایط جوی کشور در زمین کوچک و سالن برگزار شد، با این حال در دیدار فردا جمعه برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

دایی درباره اینکه در صفحات مجازی از حضور وی در تیم ملی فوتبال به عنوان سرمربی صحبت شده است، گفت:‌ از شبکه های مجازی بی خبرم و چنین مطلبی صحت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره بی انگیزه بودن بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی گفت: پیش از سال جدید با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم جام حذفی و لیگ برتر را جدی بگیرند و به این مسائل توجه نکنند. البته در باشگاه نیز فردی حضور ندارد که بخواهد به تیم فوتبال نفت توجه کند و پرداختن به این موضوع خسته کننده شده است.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: محمد قاضی و اکبر صادقی در دیدار پیش رو محروم هستند و ارسالان مطهری نیز به دلیل تصادف رانندگی که چندی پیش برای او رخ داد، قادر به همراهی تیم نفت نیست.

تیم فوتبال و نفت تهران نیز با ۳۴ امتیاز در جایگاه هفتم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و تیم فوتبال سایپا نیز با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy