Monday, Apr 10, 2017

صفحه نخست » آقای گل، چه وقت چیپ زدن بود؟ مجموعه خبرهای دیدار پرسپولیس ـ الریان + عکس

MehDi_Taremi.jpgوبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر با تساوی به پایان رسید تا کار شاگردان برانکو برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دشوار شود.

به گزارش وبسایت نود ، پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس :علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، محمد انصاری، سروش رفیعی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

تعویض ها : سروش رفیعی(ربیع‌خواه۸۸)، محسن مسلمان(احسان علوان‌زاده ۹۰+۳)

الریان:عمر باری ، عبدالکریم سالم ، گونزالو ویرا ، ناتان اوتاویو ، معصب خضر ، کوه میونگ جین ، ویکتور کاسرس ، دانیل گومو ، سرجیو گارسا ، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا

تعویض:حزازی(گومو ۶۴)

کارت زرد:علی علیپور(پرسپولیس)، عمر باری(الریان)، سروش رفیعی(پرسپولیس)، سیدجلال حسینی(پرسپولیس)، سوریا(الریان)

دقایق حساس
دقیقه ۱۰ : پاس فوق العاده گارسیا برای تاباتا و این بازیکن فرصت عالی و تک به تک را به سادگی از دست می دهد.

دقیقه ۱۶: پاس محکم و زمینی بازیکن الریان از سمت راست به سیدجلال حسینی برخورد کرد و به شکلی خطرناک راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۴: سانتر روی دروازه و توپ با اختلاف بسیار کم از مقابل مهدی طارمی رد شد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۳۸:سباستین سوریا درون شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه ای نصفه و نیمه به توپ زد اما در نهایت بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۰:شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان الریان در ۲ ضرب مهار کرد .

دقیقه ۴۲:در حمله پرسپولیس توپ به مهدی طارمی رسید و شوت او به مدافعان برخورد کرد و توپ برگشتی را خودش قصد داشت بزند که مدافع روی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد ، این ضربه را طارمی به صورت نمایشی و چیپ زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: پرتاب بلند اوت وحید امیری در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و ضربه سر او به تیرک افقی برخورد کرد.

دقیقه ۴۷: یک ضد حمله خطرناک برای الریان و بازیکنان این تیم با بیرانوند دو به تک شدند پاس سوریا برای حضاضی ، تعلل این بازیکن باعث شد فرصت دروازه خالی از بین برود و سیدجلال حسینی توپ را دفع کند.

Perspolis_AlRayan_2.jpgدقیقه ۴۹ : ضربه زمینی و آروم محسن مسلمان با دخالت باری به کرنر رفت.

دقیقه ۵۰ : سانتر روی دروازه الریان و ضربه سر بازیکن پرسپولیس به جایی رفت که عمر بازی حضور داشت و مهار کرد.

دقیقه ۵۴:محسن مسلمان ضربه کرنر را روی دروازه فرستاد که ضربه سروش رفیعی را دروازه بان الریان مهار کرد.

دقیقه ۵۶: ضربه سر حسین ماهینی از داخل محوطه جریمه در ۲ مرحله توسط باری مهار شد.

دقیقه ۶۴: حرکت عرضی و زیبای گارسیا با ضربه این بازیکن همراه شد که بیرانوند به زیبایی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶۹:شوت مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه را باری دفع کرد.

دقیقه ۸۳:ارسال تند و تیز مسلمان درون محوطه جریمه را مدافعان به شکل خطرناکی دفع کردند

دقیقه ۸۸:سوریا در ضد حمله در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و شوت او را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۹۳: ضربه سباستین سوریا به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و این فرصت با خوش شانسی سرخپوشان ایران به گل تبدیل نشد.

***

جلال حسینی و سروش رفیعی از بازی با الهلال محروم شدند

Soroush_Rafiei.jpgسید جلال حسینی با دریافت کارت زرد دید دیدار با الریان، در بازی با الهلال عربستان محروم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در اواخر دیدار پرسپولیس و الریان قطر، سید جلال حسینی از داور ژاپنی این دیدار کارت زرد گرفت.

این دومین کارت زرد سید جلال حسینی در لیگ قهرمانان آسیا بود و به این ترتیب کاپیتان سرخپوشان در سخت ترین دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان غایب خواهد بود.

همچنین سروش رفیعی، هافبک سرخ‌پوشان هم که پیش از دیدار با الریان کارت زرد گرفته بود با کارت زردی که در دقیقه ۷۷ مقابل الریان قطر دریافت کرد دیدار هفته بعد تیمش مقابل الهلال عربستان در عمان را از دست داد.

***

درگیری بازیکنان پرسپولیس و الریان در پایان بازی

Perspolis_AlRayan_4.jpgدر پایان بازی پرسپولیس و الریان بازیکنان دو تیم با یکدیگر به مشاجره لفظی پرداختند که داوران و عوامل هر دو تیم به سرعت به این غائله پایان دادند.

به گزارش ایسنا، پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الریان بازیکنان دو تیم در پایان بازی به درگیری لفظی پرداختند که با میانجی‌گری عوامل دو تیم، این ماجرا تمام شد.

هواداران پرسپولیس پس از این قضیه به شدت علیه تیم حریف فحاشی کردند. همچنین همراهان این تیم قطری در جایگاه CIP با مشت‌های گره کرده خود از این تساوی خوشحال بودند.

***

برتری مطلق پرسپولیس برابر الریان در آمارها

Perspolis_AlRayan.jpgآمارهای دیدار پرسپولیس و الریان برتری آشکار شاگردان برانکو را در زمین نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل پایان یافت. برخی از آمارهای این بازی که برتری آشکار سرخ‌پوشان را نشان می‌دهد، به این شرح است:

مالکیت توپ

پرسپولیس ۶۳.۸ درصد - الریان ۳۶.۲ درصد

قطع توپ

پرسپولیس ۱۳ - الریان ۱۱

آفساید

پرسپولیس ۲ - الریان ۳

کرنر

پرسپولیس ۱۴ - الریان ۳

تعداد پاس

پرسپولیس ۴۵۴ - الریان ۲۷۵

پاس صحیح

پرسپولیس ۸۱.۳ درصد - الریان ۶۸.۷ درصد

سانتر

پرسپولیس ۵۰ - الریان ۹

شوت به دروازه

پرسپولیس ۲۰ - الریان ۱۳

شوت داخل چارچوب

پرسپولیس ۶ - الریان ۴

شوت داخل محوطه جریمه

پرسپولیس ۱۵ - الریان ۹

تکل

پرسپولیس ۲۱ - الریان ۱۸

***

عمر باری، دروازه‌بان الریان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الریان شد

Perspolis_AlRayan_3.jpgدروازه‌بان الریان قطر به عنوان بهترین بازیکن دیدار با پرسپولیس شناخته شد.

به گزارش ایسنا، مسئولان برگزاری دیدار پرسپولیس ایران و الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا، عمر باری، دروازه‌بان الریان را که نقش زیادی در کسب تساوی برابر نماینده ایران داشت، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کردند.

این دروازه‌بان پس از انتخاب AFC در نشست خبری حاضر شد.

***

برانکو بدون دستیارانش با بازیکنان جلسه گذاشت

دستیاران برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی پشت در رختکن ماندند تا برانکو با بازیکنانش صحبت کند.

به گزارش ایسنا، بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و الریان، برانکو ایوانکوویچ پیش از حضور در نشست خبری، در رختکن برای بازیکنان این تیم صحبت کرد. در این لحظه کریم باقری، ایگور پانادیچ، استیلینوویچ و سایر دستیاران برانکو با چهره‌های ناراحت و عصبانی پشت در رختکن مانده بودند.

همچنین علی کریمی بعد از پایان بازی داخل رختکن پرسپولیس شد و به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفت.

علاوه بر این محسن بنگر هم در رختکن این تیم با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد.

***

برانکو: با یک امتیاز هم در کورس صعود قرار داریم
این‌ آخرین پنالتی طارمی در دوران مربیگری من است

Branco.jpgسرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با تساوی برابر الریان قطر در کورس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل الریان اظهار کرد: قبل از هر چیزی برای هواداران ناراحتم که نتوانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. خیلی تلاش کردیم. می‌دانستیم که الریان تیم خوب و عالی است اما ما بهتر بازی کردیم و ۱۴ کرنر زدیم. موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم و عجیب است که نباختیم و خوشبختانه گل نخوردیم. همین یک امتیاز ما را در کورس نگه می‌دارد و طبیعی است که بازی با الهلال بازی سرنوشت‌ساز و حساسی خواهد بود.

وی درباره تدبیرهایش در این بازی گفت: من ربیع‌خواه را به زمین آوردم اما چیزی که باید اتفاق می‌افتاد نیفتاد. حریف نتوانست شانسی روی دروازه ما ایجاد کند و وسط زمین را برای خود نگه داشتیم. بازیکنانم جوانند و به سختی می‌توانند در این بازی خودی نشان دهند.

او درباره اشتباهات مدافع میانی الریان و سانتر از جناحین بازیکنان پرسپولیس گفت: طبیعی است که لیگ قهرمانان آسیا با لیگ ایران متفاوت است. بازی در لیگ قهرمانان کیفیت بالاتری نسبت به لیگ ایران دارد. در لیگ ایران بازیکنی مانند تاباتا یا سوریا نداریم. آن‌ها بازیکنان باتجربه‌ بین‌المللی زیاد هستند و طبیعی است که مقابل آن‌ها نمی‌شود به راحتی بازی کرد. ما تلاش‌مان را کردیم و در وسط زمین و میانه‌ها موقعیت ایجاد کنیم و موفق شدیم حتی پنالتی هم بگیریم که گل نشد. پنالتی دوم هم می‌توانست روی بازیکن ما گرفته شود که این طور نشد. قبلا هم گفته بودم امروز تیمی بودیم که توانستیم شانس گل ایجاد کنیم. بیرانوند بسیار عالی عمل کرد و مانع گلزنی حریف شد. در لیگ قهرمانان کوچک‌ترین اشتباه تاوان سنگینی دارد. گل نشدن پنالتی تاثیر خود را در کار ما گذاشت. اگر گل می‌شد بازی به نحو دیگری پیش می‌رفت. شوق و احساس بچه‌ها در ۱۵ دقیقه آخر باعث می‌شد سازماندهی تیم به هم بریزد. واکنش نشان دادن به عملکرد تیم در لحظات آخر بسیار سخت است.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات گلزنی این تیم گفت: بازیکن باید مادرزادی گلزن باشد. ما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم. بازیکنان انرژی زیادی می‌گذارند و اگر این مشکل به راحتی حل می‌شد ما قبلا آن را حل می‌کردیم. آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و یک حرکت آن‌ها سرنوشت‌ساز است. می‌توانیم از پنالتی نزدن طارمی ناراحت باشیم اما او مقابل الوحده گل زد و در لیگ نیز آقای گل این رقابت‌هاست. ما مهاجمانی داریم که حتی یکی، دو ماه گل نمی‌زنند. نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت.

وی درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس گفت: فقط می‌توانم بگویم ببخشید.

برانکو درباره روند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پنالتی زدن مهدی طارمی اظهار کرد: طارمی پنالتی تمرین می‌کند و واقعا خوب کار می‌کند. نمی‌دانم چرا تصمیم به زدن ضربه چیپ گرفت. اگر بازی را می‌باختیم تمام برنامه‌هایمان نابود می‌شد. ما همچنان برای صعود در کورس هستیم و نشان دادیم که هیچ تیمی بهتر از ما نیست اما این برای راهیابی به مرحله بعد کافی نیست.

او درباره احساسی عمل کردن بازیکنان پرسپولیس در مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند گفت: ما آگاهانه این ریسک را پذیرفتیم. به بازیکنان گفتیم که باید قلب‌تان داغ و خون‌تان سرد باشد. این در عملکرد ما دیده می‌شود که بازیکنانم احساسی بازی می‌کنند که بتوانند برد را به ارمغان بیاورند. خطر صعود نکردن ما را تهدید می‌کند. ما برای دیدار با الهلال خود را آماده می‌کنیم. سید جلال و سروش برای بازی آینده ما محروم خواهند بود اما این باعث نمی‌شود که ما کار خود را جلو نبریم. پنالتی طارمی آخرین پنالتی بود که او در مدتی که من سرمربی پرسپولیس هستم، است.

وی ادامه داد: کادر فنی طارمی را آقای گل لیگ و تیم ملی کند. پلی استیشن که بازی نمی‌کنیم. عوامل انسانی دخیل هستند. بازیکنان بعضی مواقع تلاش می‌کنند که ضعف‌هایشان را پوشش دهند اما گاهی اوقات نمی‌شود. طارمی فرصت‌های زیادی را گل کرده است و مهاجم اول پرسپولیس است و به طور مداوم روی بهبود عملکرد او کار می‌کنیم اما یک شبه، یک ماهه و یا حتی ۶ ماهه هم نمی‌شود یک مشکل را برطرف کرد. باید دید آیا با افزایش تجربه می‌تواند بیشتر قدر موقعیت‌هایش را بداند یا نه؟ این دومین آقای گلی طارمی است. وقتی من به پرسپولیس آمدم طارمی ۶ گل زد. فصل بعد ۱۶ گل و این فصل تا به اینجا ۱۴ گل. ما تاثیر خود را به روی او گذاشته‌ایم و می‌توان به او خوش‌بین بود.

***

مایکل لاودروپ: شانس آوردیم پنالتی پرسپولیس گل نشد
جو ورزشگاه اذیت کننده نبود

Laudroup.jpgسرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: شانس آوردیم پنالتی پرسپولیس در نیمه اول گل نشد.
به گزارش خبرنگار مهر، «مایکل لاودروپ» بعد از بازی پرسپولیس و الریان قطر در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: این یک بازی سختی برای ما بود. امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم. پرسپولیس در لیگ ایران خیلی خوب کار کرده است.

وی افزود: ۳۰ دقیقه اول، بازی برابر بود ولی در ادامه بازی پرسپولیس روی ما فشار آورد و پنالتی گرفت. از خوش شانسی ما بود که پنالتی گل نشد.

سرمربی الریان تاکید کرد: در ابتدای بازی فرصت خوبی داشتیم که گل بزنیم ولی این امر محقق نشد. پرسپولیس به صورت کلی موقعیت های بیشتری داشت ولی ما هم چند موقعیت داشتیم بخصوص آخرین فرصت در دقایق پایانی که به تیرک خورد.

لاودروپ درباره اینکه پرسپولیس حریف این تیم برای صعود به مرحله بعدی است یا الهلال عربستان و برنامه اش برای صدرنشین ماندن در این گروه، گفت: برنامه ما لذت بردن از نتیجه این مسابقه و فوتبال است. پرسپولیس در بازی بعد با الهلال بازی می کند و ما نمی دانیم نتیجه این مسابقه چه می شود. ما هم باید با الهلال بازی کنیم. هر سه تیم دیگر شانس صعود به مرحله بعد دارند.

وی یادآور شد: آخرین باری که من اینجا بودم با لخویا با سه گل شکست خوردیم ولی در نهایت با پرسپولیس به مرحله بعد صعود کردیم.

سرمربی الریان در خصوص برنامه اش برای غلبه بر جو ورزشگاه آزادی هم گفت: ما با بازیکنان صحبت کرده بودیم. تعداد زیادی از بازیکنان ما تجربه مشابهی داشتند. به نظرم اتفاقا جو خوبی بود و برای ما جو اذیت کننده ای نبود. تماشاگران دوست داشتند تیمشان برنده باشد.

***

سیدجلال حسینی: سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال مقصرند
هنوز شانس صعود داریم

Jalal_Hosseiny.jpgکاپیتان پرسپولیس با بیان اینکه اتفاقاتی در فوتبال ما رقم می خورد که در هیچ جای دنیا نخواهید دید، گفت: سازمان لیگ و فدراسیون هر دو در این مسائل مقصرند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر الریان قطر گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما بدشانس بودیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

وی تاکید کرد: می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما بدشانس بودیم و پنالتی را هم که به دست آوردیم به گل تبدیل نشد و شاید اگر آن ضربه را طارمی به گل تبدیل می کرد شرایط فرق می کرد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

حسینی در خصوص گرانی بلیت نیز گفت: متاسفانه همه بازیها رایگان است اما به یکباره این بازی بلیت فروشی داشت و با توجه به اینکه خیلی از طرفداران ما توان مالی بالایی ندارند نتوانستند به ورزشگاه بیایند و بخشی از استادیوم خالی ماند. اگر ورزشگاه کاملا پر می شد مطمئن باشید شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را مقصر اصلی عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این دیدار دانست و افزود: اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می دهد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به راحتی از کنار آن می گذرند. در فوتبال ما هر کس هر کاری بخواهد انجام می دهد و کسی هم پاسخگو نیست اما در میادین بین المللی چنین اتفاقی رخ نمی دهد. آنها نکته بین و دقیق هستند و مثل متولیان فوتبال ما از کنار برخی مسائل به راحتی نمی گذرند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به دور بعد صعود خواهید کرد یا خیر گفت: دیدار سختی را برابر الهلال خواهیم داشت اما ما بازی به بازی پیش می رویم و تلاش می کنیم آن بازی را به نفع خود به پایان رسانده و شرایطمان را برای صعود آسان تر کنیم.

وی در خصوص رفتار ناشایست مهدی طارمی مقابل هواداران پرسپولیس گفت: طارمی یکی از بازیکنان خوب ما و آقای گل لیگ است. پنالتی هم ۵۰-۵۰ است و نمی توان همیشه انتظار داشت همه پنالتی ها به گل تبدیل شود.

سید جلال حسینی در پایان ضمن تشکر از همه هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند افزود: شرمنده مردم شدیم که نتوانستیم این بازی را به پیروزی به پایان برسانیم اما مطمئنا در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد.

***

مدیر الریان: یک امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما خیلی ارزش داشت

مذکر آل‌ شافی، مدیر تیم الریان قطر گفت: بازی برابر ۶۰ هزار هوادار پرسپولس خیلی سخت بود اما امتیاز ارزشمندی گرفتیم.

به گزارش ایسنا، پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر الریان در لیگ قهرمانان آسیا، مذکر آل شافی، مدیر تیم قطری گفت: هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل‌زنی داشتند. بازی برابر ۶۰ هزار هوادار پرسپولیسی برای ما خیلی سخت بود اما توانستیم یک امتیاز با ارزش از این بازی بگیریم.

او درباره درگیری‌های آخر بازی هم گفت: به داور چهارم گفتیم که برخی از تماشاگران به سمت ما اشیایی پرت کرده‌اند اما او گفت که چنین چیزی ندیده است. بعد از آن هم فکر می‌کنم کمک مربی پرسپولیس حرف زشتی به زبان آورد اما به هر حال همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد و حال همه اعضای تیم ما خوب است.

***

امیری: طارمی همیشه برگ برنده پرسپولیس بوده
بهتر بود ورزشگاه را رایگان می‌کردند

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ضمن حمایت از مهدی طارمی گفت: خراب کردن پنالتی نباید باعث شود که پشت طارمی را خالی کنیم.

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا درباره عملکرد مهدی طارمی در این بازی و پنالتی که از دست داد، گفت: مهدی همیشه برگ برنده ما بوده است. پنالتی ۵۰-۵۰ است و معلوم نیست که اگر زمینی می‌زد گل می‌شد. همان طور که طارمی ما را قهرمان کرد و گل‌های سه امتیازی برای ما زد، حالا هم باید پشت او باشیم و از او حمایت کنیم چون مهدی بهترین مهاجم ایران است. من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره نتیجه‌ای که این تیم در ورزشگاه آزادی برابر الریان گرفت هم گفت: هواداران به ورزشگاه آمده بودند که برد ما را ببینند اما امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. امیدوارم هواداران ما را ببخشند.

امیری درباره استقبال کمتر از انتظار هواداران از این بازی و نسبتش با گران شدن بلیت‌ها گفت: نمی‌شود گفت تمام کسانی که به ورزشگاه می‌آیند شرایط مالی خیلی خوبی دارند. به نظر من حتی می‌شد این بازی را رایگان کرد تا هواداران بیشتری بیایند چون در آن صورت کار برای حریف سخت‌تر می‌شد و ما راحت می‌بردیم. وقتی ورزشگاه آزادی پر می‌شود جو وحشتناکی پدید می‌آید.

او درباره شانس صعود پرسپولیس هم گفت: تیم ما خیلی خوب است. الریان با تمام قدرتش امروز برابر ما فقط دفاع کرد. کار سختی برای صعود داریم اما امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنیم و با کسب هر ۶ امتیاز دو بازی آینده به مرحله بعد صعود کنیم.

امیری در پایان درباره عملکرد داور بازی گفت: بهتر است درباره داور حرف نزنیم اما فکر می‌کنم او یک پنالتی برای ما نگرفت.

***

ماهینی: طارمی باز هم در آسیا گلزنی می‌کند
الهلال و الوحده را می‌بریم

مدافع پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی در این دیدار پنالتی گرفت و خودش هم آن را از دست داد اما باز هم در آسیا گلزنی می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسین ماهینی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و الریان قطر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه توپ‌های ما گل نشد. می‌توانستیم برنده این بازی شویم. البته آن‌ها هم چند موقعیت گل خوب داشتند که گل نشد. امیدوار به آینده هستیم.

او درباره از دست رفتن پنالتی پرسپولیس توسط مهدی طارمی گفت: بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند. طارمی در این بازی پنالتی گرفت و خودش هم از دست داد. او باز هم برای ما در آسیا گلزنی می ‌ند. در لیگ ایران هم آقای گل می‌شود. او نباید ناراحت باشد. مهدی آقای گل دو فصل از فوتبال ایران است.

ماهینی درباره قیمت بالای بلیت ورزشگاه گفت: من در جریان این موضوع نیستم. مسئولان صلاح دیدند که قیمت‌ها این طور باشد. دوست داریم که هواداران در همه بازی‌ها حضور داشته باشند و ورزشگاه مملو از جمعیت باشد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد آن‌ها را خوشحال می‌کنیم.

او درباره غیبت سید جلال حسینی و سروش رفیعی در دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: بازی بسیار سختی داریم. این دو بازیکن، بسیار کلیدی هستند اما برای آن‌ها جایگزین‌هایی را خواهیم داشت. با این حال غیبت آن‌ها تاثیر خود را می‌گذارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy