Wednesday, Apr 12, 2017

صفحه نخست » جدال میان هواداران رئیسی بر سر تقسیم پست های کابینه بالا گرفت

cym58822_small.jpgخبر آنلاین - بازار اخبار و شایعات درباره کابینه احتمالی ابراهیم رئیسی در فضای مجازی داغ شده است.
🔸کانال تلگرامی «رئیسی بیا» با انتشار تصویری از کابنیه پیشنهادی رئیسی نوشت: وقت آن است که کارآمدترین افراد گردهم آیند و با روحیه انقلابی برای سربلندی و کرامت ایرانِ عزیز کار کنند.
🔸به دنبال آن نظرسنجی درباره کابینه پیشنهادی دراین کانال تلگرامی قرار داده شده بود تا امکان رای دادن کاربران به وزرای پیشنهادی فراهم شود.
🔸این اقدام اما با تایید و تکذیبیه هایی در دیگر کانال های مربوط به هواداران تولیت آستان قدس روبرو شد
🔸 کمپین هواداری آیت الله رئیسی در مطلبی نوشت: «با توجه به شایعه سازی برخی کانال های تلگرامی مبنی بر اعلام کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی، ضمن تکذیب این خبر و محکوم کردن این شلوغ کاری های رسانه ای، از همه جریان های مردمی و رسانه های خودجوش می خواهیم تا از دامن زدن به این دست حرکت های حاشیه ساز خودداری کنند و اخبار مربوط به انتخابات را تنها از رسانه های رسمی ایشان پیگیری نمایند.
🔸انتشار این مطلب به سرعت با واکنش کانال «رئیسی بیا» روبرو شد تا بار دیگر تاکید کنند اسامی آورده شده در این تصویر کابینه پیشنهادی هستند نه نهایی
🔸 «در پی انتشار تکذیبیه هایی متعدد در کانالها و شبکه های اجتماعی بر کابینه پیشنهادی مردمی کانال رئیسی بیا باید از کسانی که تکذیب کردند پرسید: چه چیزی تکذیب شد؟ این تکذیبیه ها نشان از بی دقتی ادمین های محترم کانال هاست!! چراکه، ما هرگز نگفتیم این کابینه نهایی آقای رئیسی است و هم در تصویر و هم ذیل آن نوشته شده کابینه پیشنهادی مردم! اما عده ای که برای خودشان سهمی قائل هستند، از اینطور اقدامات مردمی هراس دارند و به سرعت تخریب می کنند و برچسب زنند!

image_460_348.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy