Sunday, Apr 16, 2017

صفحه نخست » سخنان تند قالیباف علیه روحانی بلافاصله پس از نامزدی

pq562859532_small.jpgبه گزارش خبرآنلاین، محمدباقرقالیباف بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با عرض تسلیت به خاطر سیل آذربایجان شرقی گفت: در یک فرصت مناسب در کنفرانس خبری مطالبی که مورد نظر خبرنگاران است در خدمت آنها خواهم بود امروز فقط چند نکته ای را عرض می کنم.

وی افزود: مردم شریف ایران اردیبشهت 96 زمانی برای انتخاب واقعی است چون تصمیم مهمی برای امروز و آینده فرزندان خود بگیریم. یا رئیس جمهور فعلی همین وضع را ادامه می دهد یا وضع موجود تغییر ی می‌کند.

وی افزود: برای کسب رأی وعده 100 روزه می دهد اما بعد از 4 سال . من نگفتم نتیجه همین بی عملی و بی‌صداقتی است. آقای روحانی از بهتر شدن وضع اقتصادی می‌گوید اگر از اتاق خود بیرون برود از واقعیت‌های جامعه تصویر دقیقتری پیدا می کند.و روشن می شود که فقط 4 درصد جامعه از وضع موجود رضایت دارند.

وی گفت: اقشار مختلف از اینکه گارگاه های مختلف به دلایل مختلف تعطیل یا کاهش نیرو می دهند نگرانند. پدران برای آنکه از عهده مخارج خانواده برایند ساعت ها کار می کنند.

قالیباف گفت: اگر آقایِ روحانی میانِ مردم بودند، به جای اینکه با «آمارهایِ کاغذی» از وضعیتِ خوبِ اقتصادی سخن بگویند، با گوش های خود می شنیدند که مردم می پرسند: چقدر شعار!؟ چقدر وعده!؟ و چقدر حرف!؟ آقایِ روحانی از بهتر شدنِ وضعیتِ اقتصادی می گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاق شان بیرون بگذارند و میانِ مردم بروند، از واقعیت های ملموسِ دَرونِ جامعه، تصویر دقیق تری پیدا می کنند

وی گفت: وضعِ موجود، نتیجه حاکم شدنِ مدیریتی است که برداشت دقیقی از واقعیت های اجرایی کشور نداشته و ندارد، لذا برای کسبِ رای، وعده 100 روزه می دهد و بعد از 4 سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می شود و آن وعده را انکار می کنند

وی گفت: پاسخ من به دغدغه شما این است که قالیباف این حرف ها را می زند شما او را می شناسید می توانید به او اعتماد کنید چون وسط میدان عمل بوده است و برنامه علمیاتی و متکی بر ظرفیت های بزرگ داخلی دارد. تیمی توانمند پرانرژی با ترکیبی از جوانی و تجربه و روحیه جهادی را مسئول امور اجرایی می کند.

شهردار تهران گفت: می گوید قالیباف حرف بزن، حرفی بزن که بتوانی عمل کنی. سابقه قالیباف نشان داده که همیشه متعهد به وعده هایش بوده است. امروز 26 فروردین 1396 من محمدباقر قالیباف متعهد می شوم و با توکل خدا و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل دهم و در یک دوره 4 ساله با انقلابی اقتصادی درآمد کشور را به 2.5 برابر افزایش دهم. 5 میلیون شغل ایجاد کنم. نظام مالیاتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر دهم. از همه مهمتر برنامه مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا کنم. به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy