Friday, Apr 21, 2017

صفحه نخست » جایگاه سردار سلیمانی در نگاه تایم

soleimani.JPGتهران- ایرنا- نشریه آمریکایی تایم، سردار قاسم سلیمانی را در فهرست 100 شخصیت تاثیرگذار جهان در سال 2017 جای داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تایم افزود: سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از جمله شخصیت های با نفوذ سال 2017 است که طی یک سال گذشته به سبب اقداماتش، بیشترین توجه جهانی را به خود جلب کرده است.

در فهرست بانفوذترین شخصیت های جهان این نشریه که هر ساله از میان تاثیرگذارترین روسای جمهور، نخست وزیران، مسئولان سازمان ها و نهادهای جهانی و ورزشکاران و هنرمندان مطرح سال های گذشته جهان منتشر می شود؛ امسال افرادی چون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، ملینا ترامپ دختر وی، جیمز کومی رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، جیمز متیس وزیر دفاع آن کشور، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، شی جین پینگ رئیس جمهوری چین، ترزا می نخست وزیر انگلیس، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، نارندرا مودی نخست وزیر هند و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه قرار دارند.

این نشریه آمریکایی از سردار سلیمانی به عنوان شخصیتی نام برد که در زمان حمله تروریست های داعش به عراق، فرماندهی گروهی از مبارزان شیعه را برای دفاع از بغداد به عهده گرفت.
تایم با انتشار تصویری در حال مبارزه از سردار، از وی به عنوان استاد جنگ تبلیغاتی یاد کرده است که با گرفتن عکس های سلفی در جبهه های رزم، در صحنه شطرنج خاورمیانه بازیگری بسیار فعال بوده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy