Wednesday, Apr 26, 2017

صفحه نخست » حمایت همه‌جانبه عبدالله نوری از حسن روحانی

Abdollah_Nouri.jpgروابط‌عمومی دفتر عبدالله‌ نوری با صدور بیانیه‌ای به برخي دروغ‌پردازی ها پاسخ داد.

در این بیانیه آمده است: «در واکنش به انتشار اظهارات دروغ منتسب به آقای عبدالله نوری در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، بار دیگر به اطلاع می‌رساند: اخبار، مواضع و دیدگاه‌های ایشان، تنها از طریق دفتر در اختیار خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی گذاشته می‌شود و هرگونه نقل قول و انتساب مطالب به ایشان، خصوصا در فضای مجازی و رسانه‌های ضد اصلاحات؛ غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است. آقای عبدالله نوری در فضای پدیدآمده در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، هم‌صدا با جبهه اصلاحات، با رعایت احترام و قدرشناسی نسبت به بزرگواری جناب آقای دکتر جهانگیری به‌جهت پذیرش دعوت اصلاح‌طلبان برای ثبت‌نام در انتخابات، بر اولویت و اهمیت حمایت قاطع و همه‌جانبه از ادامه ریاست‌جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی تأکید دارند».

عبدالله نوری در شرایطی از روحانی حمایت کرده است که خود تجربه وزارت کشور در دولت‌های سازندگی و اصلاحات را بر عهده داشت و پیش از آن نماینده امام در پست‌های کلیدی بود؛ نمایندگی امام در هیئت نظارت شورای عالی قضائی، جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ. او همچنین به با حکم امام، عضو شورای بازنگری قانون اساسی بود. نوری البته سابقه عضویت و حضور در شورای شهر اول تهران را هم در کارنامه خود دارد. شورایی که در نهایت منحل شد. او در همان دوره اصلاحات، مدیرمسئول روزنامه خرداد بود که به‌واسطه آنچه منتشر می‌کرد در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد. بعدها خاطرات دادگاهش (شوکران اصلاح) بارها تجدید چاپ شد.

نوری در این سال‌ها بيشتر در اتاق‌های فکر و برنامه‌ریزی‌ها نقش‌آفريني مي‌كند. او هر دو هفته یک ‌بار در منزلش با چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب بر سر راهبردها به بحث مي‌نشيند. حاصلش همان شورای مشورتی رئيس دولت اصلاحات است. این نشست‌ها تداوم دارد و نتایج آنها، خود را به‌تدریج در جبهه اصلاحات نشان می‌دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy