Wednesday, Apr 26, 2017

صفحه نخست » اسحاق جهانگیری: با صلاحدید بزرگان اصلاحات و روحانی به عنوان مکمل وارد صحنه شده ام

Eshagh_Jahangiri.jpgپایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) - کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه کشور در موقعیت حساسی قرار دارد گفت: از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری کوه‌شایی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در اولین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران، ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم(ص)، گفت: انتخاباتی بزرگ و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. در این انتخابات هر کسی با ایفای نقش خود و با رای آگاهانه کاری می‌کند که در برابر خداوند تبارک و ملت ایران پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، افزود: از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه فرصت‌های کم نظیری پیش رو داریم و همچنین با تهدیدهای متفاوتی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: سوابق و تجربه‌هایی دارم که خواستم آنها را در اخیتار مردم قرار دهم. من فرزند ملت ایران هستم و با تلخی‌ها و شیرینی‌های این ملت زندگی کردم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ما در انقلاب تصمیم‌های مهمی اتخاذ کردیم و پایان جنگ تصمیم مهمی در کشور بود. درباره پایان جنگ نقدها و صحبت‌هایی است، اما هیچ کسی قبول ندارد که باید به زمان جنگ برگشت. چالش هسته‌ای تصمیم بزرگی بود و احتمالا نقدهایی هم داشته باشند، اما هیچ کسی قبول ندارد که باید به دوران تهدیدها و تحریم‌ها برگردیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه گام‌های موثری در راه آزادی عدالت و توسعه برداشتیم، اما باید این قدم‌ها را بلندتر و محکم‌تر بر داریم، گفت: دولت در این سال‌ها واقعا مظلوم بوده و همه ظرفیت‌های کشور و همه توانایی‌های ملت برای رفع همه مشکلات هنوز به طور کامل به کار گرفته نشده است. ما هنوز در نیمه راه هستیم و نباید از راه عقلانیت، اصلاحات و اعتدال برگردیم.

معان اول رئیس‌جمهور دولت یازدهم اظهار داشت: با صلاح دید بزرگان اصلاحات و تاکید آقای روحانی برای ایفای همین مسئولیت به صحنه آمدم. به عنوان مکمل و یاوری برای دفاع و پیشبرد راه اصلاحات و اعتدال به میدان آمدم.

وی افزود: هیچ‌گاه خودم را طلب‌کار نظام و کشور ندانستم و تجربه کاری را از دولت شهید رجایی و در دولت‌های مهندس موسوی و هاشمی و دولت خاتمی و اکنون در دولت آقای روحانی سطوح مختلف مسئولیت از جهاد سازندگی دهستان، شهرستان، استان و نمایندگی مجلس، استاندار، وزارت و معاون اولی را پشت سر گذاشتم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: من کشور را سیاه و تاریک نمی‌بینم، اما مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را جدی می‌دانم. آینده را نامشخص و مبهم نمی‌بینم.

جهانگیری تصریح کرد: من در خانواده‌ای معمولی متولد شدم، پدرم کاگر معدن بوده، کسانی که با معدن آشنایی دارند، می‌دانند که در مشاغل کشور جزو سخت‌ترین کارهاست. تونل‌های طولانی و کار سخت در معادن و نان حلال معدن را به دست آوردن، کار دشورای است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy