Thursday, Apr 27, 2017

صفحه نخست » واکنش ستاد انتخاباتی رییسی به حضور سعید مرتضوی در مراسم سخنرانی شهر یزد

abbas55228i9967_small.jpgبه گزارش ایلنا، روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استانهای خراسان جنوبی و یزد اعلام کرد: دکتر رییسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

این اطلاعیه با تقبیح شایعه‌سازی‌های سخیف برخی رسانه‌ها و کانال‌های معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام رییسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می‌گیرد و ارتباطی با افراد و جریان‌های سیاسی خاص ندارد.

چهره‌های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی دکتر رییسی حضور یابند که این امر لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.

گفتنی است برخی رسانه‌های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام رئیسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن بدخی چهره‌های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند."

به گزارش ایلنا، پس از حضور حجت‌الاسلام رییسی در مسجد بزرگ روضه محمدیه یزد برای سخنرانی انتخاباتی، عکس‌های سعید مرتضوی که در این مراسم حضور داشت در فضای مجازی منتشر شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy