Monday, May 8, 2017

صفحه نخست » سیدابراهیم رئیسی اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد + فیلم

A15yyyut976_small.jpgکاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دارایی‌ها و اموال خود را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه‌ای رسماً اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد.

وی طی سخنانی با بیان اینکه "جز خانه شخصی که یک آپارتمان 140متری است و یک حساب بانکی، چیز دیگری ندارم"، گفت: من مدت‌ها مستأجر برخی نهادها بوده‌ام و گفتند که "بچه‌های نهادی همین خانه‌ها را می خرند، شما هم بخر"؛ بعضی دوستان مشترک هم گفتند که حلال و طیب و طاهر است؛ اما گفتم که ما یک خلاف شرع داریم که این کار خلاف شرع نیست؛ یک خلاف قانون هم داریم که این کار خلاف قانون نیست اما یک خلاف شأن هم داریم که این کار خلاف شأن است. ماشین پیکانی داشتم و خودم تنها در بنگاه معاملات می‌گشتم تا یک خانه پیدا کنم، چند وقتی البته طول کشید و الآن هم در خانه‌ای 140متری زندگی می‌کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال مجری که "آدم داریم که رئیس‌جمهور است که خانه‌اش 12ــ10 میلیارد می‌ارزد، نظر شما چیست؟"، اظهار داشت: خُوب، آنها می‌توانند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نه باغ، نه ویلا، نه سهام کارخانجات و. . . ندارم و مطلقاً از این اموال ندارم و احساس خسارت هم نمی‌کنم و احساس می‌کنم که خداوند متعال به ما آنچه مرحمت کرده، بیش از آن چیزی است که خودمان توقعش را داشتیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy