Wednesday, May 10, 2017

صفحه نخست » جنگ سپاه و بسیج با حسن روحانی تا کجا پیش می رود؟

Akbar_Ganji.jpg

اکبر گنجی - ویژه خبرنامه گویا

حسن روحانی در دومین مناظره نامزدهای انتخابات گفت که فرماندهان سپاه با حمایت حامیان غیر نظامی شان ، برای برهم زدن توافق هسته ای، روی موشک ها شعار نابودی اسرائیل را به زبان عبری نوشتند. نتانیاهو هم به خوبی از این امر به سود اسرائیل و به زیان ایران استفاده کرد. حالا فرماندهان سپاه گفته اند که باز هم از این اعمال انجام خواهیم داد. چرا که این آرمان ماست.

تهدیدهای رئیس ستاد کل نیرهای مسلح

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- در ۱۸ اردیبهشت در پاسخ حسن روحانی گفت :

A5p9o96_small.jpg"ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم. خوب نیست یک کاندیدا و مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است را به مسئله کوچکی مانند برجام ربط دهد. این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر محترم امور خارجه، در این سند هیچ اشاره ای به مسئله موشکی نشده و قدرت موشکی کشور ارتباطی با برجام ندارد و از سوی دیگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای در خصوص برجام، بارها بر تاثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیشبرد مذاکرات تاکید و تصریح داشته‌اند".

او سپس به اقدام تروریستی اخیر به شهادت رساندن مرزبانان ایرانی اشاره نمود و تهدید کرد:

"با کمال تاسف مناطق همجوار مرزهای شرقی در ایران خاک پاکستان، به مامن و محل آموزش، آماده سازی و تجهیز تروریست‌های جیره خوار عربستان و مورد تایید آمریکا تبدیل شده است. ادامه این وضع در مرز های مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل دهی تروریست ها، پایگاه های آنها در آن کشور را تعطیل کند.در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت".

تهدیدهای رئیس کل بسیج

سردارغلامحسین غیب‌ پرور- رئیس سازمان بسیج مستضعفین- در ۱۹ اردیبهشت در پاسخ روحانی گفت :

"رژیم صهیونستی به تاسی از آل‌ یهود روز به روز به دشمنی‌های خویش ادامه داده، چگونه است که برخی بعد از دیدن دشمنی رژیم اشغالگر می ‌گویند روی موشک مرگ بر اسرائیل نوشتند، ما روی فشنگ‌ها هم می‌ نویسیم، در حقیقت محو اسرائیل آرمان ما است و یک راهبردی است که خدشه‌ای به آن وارد نیست، این یک پایمردی می‌ خواهد. همه آزادگان جهان مفتخرند که ما به حدی قدرت یافتیم که سینه به سینه دشمن قرار گرفتیم این چه حرفی است که این همه دستاورد نظام را برای گرفتن رای زیر سؤال ببرند. موضوع نبرد ما با اسرائیل قابل معامله نیست و هیچ کس در این عرصه وارد نشود. کدام انسان شک دارد که سرچشمه جنایات فلسطین و لبنان در اسرائیل نیست،چه کسی باور می ‌کند که دست حاکمان عرب با اسرائیل در یک کاسه نیست؟ ".

فرمانده کل بسیج سپس به سیاست های روحانی در باز کردن فضای مجازی حمله کرد و گفت: "میلیاردها دلار هزینه کردند از طریق فضای مجازی به مقدسات ما هجمه کردند".

او سپس به سیاست منطقه سپاه- که مورد تأیید آیت الله خامنه ای، ابراهیم رئیسی و قالیباف است- اشاره کرد و حسن روحانی را تهدید کرد که به او اجازه نخواهیم داد تا بر سر انقلاب با دولت های خارجی معامله کند:

"راه شهدای مدافعان حرم ادامه دارد و رمز و راز مبارزه با صهیونیست را می ‌بایست در جوان‌های برومند جست‌ وجو کرد. همین امروز چند نفر از بچه‌های قدیمی دوران دفاع مقدس از من خداحافظی کردند و در میدان سوریه حضور پیدا کردند. راه تداوم انقلاب اسلامی این است که انقلابی باشیم و شرط حفظ انقلاب حضور ما در صحنه است لذا اجازه نمی دهیم انقلاب را با کسی معامله کنند. ما پذیرفتیم که عمر ما در برهه حساس قرار دارد، ما تا جان داریم از انقلاب و رهبر اطاعت می‌ کنیم".

فعالیت انتخاباتی برای "آیت الله قتل عام" و "سردار گازانبری"

فرماندهان سپاه مدتهاست که نیروهای خود را برای به زیر کشیدن حسن روحانی و رئیس جمهور کردن ابراهیم رئیسی- اگر نشد قالیباف- بسیج کرده اند. آنان آشکارا به جنگ روحانی رفته اند. مطابق گزارش وزیر کشور و ستاد انتخابات، بیشترین تخلفات رسانه ها در انتخابات، تخلفات رسانه های سپاه و بسیج علیه حسن روحانی و به سود آیت الله قتل عام و سردار گازانبری بوده است.

هر کس روزانه به خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس، روزنامه جوان و ده ها رسانه دیگر سپاه و بسیج بنگرد، خواهد دید که شبانه روز در حال تخریب روحانی و دفاع از قالیباف و رئیسی هستند. آنان به صراحت می نویسند که این دولت باید پایان یافته و نیروهای انقلابی جایگزین آنها شوند. در عین حال، روزنامه کیهان- که متعلق به ولی فقیه است- نیز ماهاست که به رهبری "تک تیرانداز" خامنه ای، حسین شریعتمداری، در حال نابودی دولت است.

حسن روحانی گفته که ابراهیم رئیسی فقط و فقط در ۳۸ سال گذشته دیگران را اعدام و زندانی کرده، دهان ها را دوخته و مالیات آستان قدس را نمی پردازد و شعار فرار مالیاتی سر می دهد. او گفته قالیباف قصد داشت پیاده روها را زنانه و مردانه کند و برای شهرداری هم در این خصوص بخشنامه صادر کرد. همان قالیبافی که سوار موتور هزار با چماق به جان دانشجویان افتاد و قصد داشت به صورت گازانبری آنان را قیچی کند. روحانی به جوان ها و مردم گفته است شما اینها را نمی شناسید، من این ها را می شناسیم و می دانم در جلسات محرمانه چه ها گفته اند و چه نقشه هایی کشیده اند.

سپاهیان و بسیجیان و آیت الله های جنایتکار ترسیده اند که جنایاتشان افشا شود. انتخابات بسیار مهم است. در انتخابات ۹۲ نکات مهمی در مناظره ها افشا شد. در این انتخابات هم مسائل زیادی تاکنون افشا شده است. آیا این موضوع هیچ اهمیتی ندارد که حسن روحانی- رئیس جمهور کشور- قتل عام زندانیان سیاسی و عقیدتی در تابستان ۱۳۶۷ را به طور علنی طرح کرده و به "آیت الله قتل عام" می گوید که باید در این مورد پاسخ گو باشد؟ اگر در گذشته افرادی در این مورد مقاله می نوشتند، اینک این موضوع از زبان رئیس جمهور کشور طرح و نقد می شود.

مردم ایران نباید اجازه دهند تا سرکوبگرانی چون "آیت الله قتل عام" و "سردار گازانبری" با حمایت مالی و تشکیلاتی سپاه و بسیج قوه مجریه را هم فتح کنند.

آدرس کانال تلگرام اکبر گنجی: https://telegram.me/ganji_akbar

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy