Sunday, May 14, 2017

صفحه نخست » همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی + ویدئو

acuuu52d-small.jpgحضور گسترده چهره‌های مشهور در گردهمایی ورزشگاه آزادی هواداران روحانی

به گزارش ایسنا، داریوش کاردان، مجری همایش ١٢هزارنفری حامیان حسن روحانی در ورزشگاه آزادی در ابتدای این همایش طی سخنانی، اظهار کرد: آمده ام از روحانی حمایت کنم؛ چرا که جز روحانی گزینه ای دیگر نداریم، امیدواریم راه آزادی و ادب ادامه پیدا کند.

پس از این سخنان هنرمندی با نواختن ساز تمبک آواز "ملی نام جاوید وطن" را خواند، در ادامه حسین زمان، شاعر و خواننده نیز از روحانی طی سخنانی اعلام حمایت کرد.

زهرا نعمتی، قهرمان پارا المپیکی کشورمان نیز در ادامه این همایش طی سخنانی گفت:کسی روز جمعه در خانه ننشیند؛ چرا که همه باید پای صندوق های رای حاضر شوند تا راه آبادانی و آزادی کشور باقی بماند و ادامه پیدا کند.

الهام پاوه نژاد، بازیگر تلوزیون و تئاتر نیز در سخنانی در جمع حامیان حینروحانی یادآورشد:امیدوارم با رای روز جمعه آزادی برای همه روزسالمان برگردد و ادب و فرهنگی که طی سالهای قبل از جامعه رخت بربسته بود، بازگردد. این اولین باری است که وارد استادیوم شده ام، امیدوارم بتوانیم همه ی ما زنان و مردان در استادیوم کنار هم باشیم.

در این میان کلیپی به نام برجام پخش شد که لحظه تصویب شدن برجام و قرائت متن برجام توسط محمد جواد ظریف را نشان می داد.

"سلام بر هاشمی، درود بر روحانی" از شعارهای اصلی این مراسم بود.

9400515669342.jpg
فرشته کریمی بازیکن تیم فوتبال زنان نیز در سخنانی اظهار کرد: بعد از دوازده سال عضویت در تیم ملی اولین بار است این هیجان را در این سالن می بینم. با دستور مستقیم رئیس جمهور به مسابقات جهانی رفتیم و من بازیکن ششم جهان شدم. این دولت حامی ویژه ورزش زنان بوده و امیدواریم این حمایت و راهش ادامه پیدا کند.


در ادامه این همایش کیومرث پوراحمد کارگران فیلم سینمایی نیز در سخنانی اظهار کرد: پیش از ورود به بحث شهرداری بگویم که انتخابات شورای شهر را فراموش نکنید. سال ها پیش این انتخابات را فراموش کردیم و کسانی وارد شورا شدند که شهردار هایی انتخاب کردند که حواسشان به کارشان نبود.

وی ادامه داد: همه ی ما که اینجا جمع شدیم به روحانی رای می دهیم اما وظیفه نهم تک تک ما این است که رای ها را به صحنه بیاوریم تا خاطره سال ٨٤ تکرار نشود.

آرش میر اسماعیلی جودوکار ملی کشورمان نیز در ادامه طی سخنانی گفت: جناب آقای روحانی دروغ ها و تهمت ها را علیه شما در مناظرات دیدیم ما جوانان به همین خاطر گرد هم آمدیم تا به راستی شما رای بدهیم. چهارسال دولت تدبیر و امید را تخریب کردند، ما هستیم تا صدای شما را به جهانیان برسانیم و شما را مجدد به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

گفته های باران كوثرى در حمايت از زندانيان سياسي و خاتمى در ورزشگاه آزادى:

سخنرانی روحانی در ورزشگاه آزادی:

فریده شجاعی همسر مرحوم پور حیدری نیز سخنران دیگر این مراسم بود که طی سخنانی تاکید کرد: اعتراف می کنم تا به حال مراسمی مثل امروز پرشور و نشاط ندیدم. می خواهم بگویم علاوه بر دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید به دست آورد، نگاه مستقل به بانوان باعث شد شادابی و نشاط بیشتر خودش را نشان دهد و دستاورهای زیادی به دست آید که باعث سرافرازی کشورمان شد، ما ایرانی ها و ورزشی ها خواهان قهرمانی و پیروزی هستیم.

آرش میر اسماعیلی جودوکار ملی کشورمان گفت: جناب آقای روحانی دروغ‌ها و تهمت‌ها را علیه شما در مناظرات دیدیم ما جوانان به همین خاطر گرد هم آمدیم تا به راستی شما رای بدهیم. چهارسال دولت تدبیر و امید را تخریب کردند. ما هستیم تا صدای شما را به جهانیان برسانیم و شما را مجدد به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

فریده شجاعی همسر مرحوم پور حیدری نیز در این مراسم گفت: اعتراف می کنم تا به حال مراسمی مثل امروز پرشور و نشاط ندیدم. می خواهم بگویم علاوه بر دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید داشت، نگاه مستقل به بانوان باعث شد شادابی و نشاط بیشتر خودش را نشان دهد و دستاورهای زیادی به دست آید که باعث سرافرازی کشورمان شد. ما ایرانی ها و ورزشی ها خواهان قهرمانی و پیروزی هستیم.

فرید موسوی نماینده مجلس نیز گفت: دو باره برای ایران، تداوم امید همراه با روحانی خواهیم ماند و روز انتخابات راهمان را تداوم خواهیم بخشید. پس از پخش آهنگی به نام خرمشهر از اریا آرام‌نژاد، خواننده آهنگساز و شاعر ، حمایت خود را از روحانی اعلام کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز که در این مراسم حضور یافته بود، گفت: امروز آبی و قرمز دور هم جمع شدند و رنگ ارغوانی یا همان بنفش درست شد. امیدواریم با حمایت همین ارغوانی‌ها روحانی باز رئیس جمهور شود.

شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال نیز گفت: درود بر روح پر فتوح آیت الله هاشمی و میرحسین، کروبی و خاتمی. ما همه در روز ٢٩ اردیبهشت به دکتر حسن روحانی رای خواهیم داد.

لیلی رشیدی نیز در ادامه این برنامه گفت: آقای محترم روزنامه کیهان به ما گفته بود در سیاست دخالت نکنیم، اما من مردم و مملکتم را دوست دارم و دلم برایش می‌تپد؛ برای همین به روحانی رای خواهم داد. جامعه ما هنوز آنقدر از آرمان تهی نشده که وعده پول فریبش دهد.

الهام کردار و سروش صحت نیز از دیگر بازیگران سینما و تاتر حمایت خود را از روحانی اعلام کردند.

سید جلال حسینی و علی رضا بیرانوند از فوتبالیست‌های تیم پرسپولیس نیز با حضور خود در این مراسم از روحانی حمایت کردند.

در ادمه امیر حسین رستمی نیز گفت: ما آمدیم اینجا تا بگوییم کنار همین و از راهی که آغاز کرده‌ایم بر نمی‌گردیم.

پنجعلی پیشکسوت تیم پرسپولیس نیز با بیان اینکه اصلاحات ادامه دارد حمایت خود از جریان اصلاحات و روحانی را اعلام کرد.

محسن هاشمی و عماد خاتمی نیز از حاضران در این مراسم بودند.

کامران تفتی، بازیگر سینما و تلوزیون طی سخنانی در جمع حامیان روحانی گفت: حتما دوم خرداد سال٧٦ را یادمان نرفته است. من از آقای خاتمی یاد گرفتم و درود می فرستم به او و خاتمی. یادمان نرود که باید هرکداممان با یازده نفر پای صندوق رای حاضر شویم.

سحر دولتشاهی یازیگر سینما و تاتر نیز در ادامه خاطرنشان کرد: من اینجا از همان ورزشگاهی که زنان و دختران ما آرزو دارند یک بار در اینجا حضور پیدا کنند از آزادی سخن می گویم . ما اینجا از عدالت جنسیتی سخن می گوییم. شما به ما وعده فرصت های برابر شغلی دادید، منشور حقوق شهروندی امروز در اختیار ما است، مکتوب .

وی ادامه داد: در کارنامه چهارساله شما نخستین فرماندار زن اهل سنت، نخستین سفیر زن، نخستین معاون استاندار زن و نخستین های بسیاری می درخشند.

وی افزود: ما آمده ایم تا شما را همراهی کنیم. می خواستم خسته نباشید ویژه ای به معاونت زنان ریاست جنهوری بگوییم . ما به عقب باز نمی گردیم.

در ادامه رضا کیانیان نیز حمایت خود را از روحانی اعلام کرد.

آسیه باکری دختر شهید باکری نیز از سخنرانان این مراسم بود که یادآورشد: آقای رئیس جمهور با تمام زخم هایی که داریم با امید در سال ٩٢ با امید به تدبیر شما به اصلاح امور دل بستیم . یک روز در این کشور جنگ شد جوانان زیادی رفتند و بازنگشتند. شهدا از هر قوم و مذهبی برای ایران از خود گذشتند، بسیاری از خون شهدا سواستفاده کردند.

وی افزود: امیدواریم هیچ یک از مردم ما عزتش با وعده پول پایمال نشود. خوب می دانم برای کشور تلاش کردید و با کاسبان تحریم برخورد کردید. خوزستان جان من است خوزستان باید نفس بکشید، کارگر و آتش نشان ومعدنچی باید زندگی امن داشته باشند. ما در لباس منتقد منصف در کنار شما خواهیم ماند.

محمد کبیری رئیس ستاد جوانان روحانی نیز در ادامه اظهار کرد: ما از نسل انتخاب های سخت و دشواریم ما از نسل پیر جماران از نسل خرداد٧٦، از نسل گفت و گو و از نسل سید محمد خاتمی هستیم. امروز باید انتخاب کنیم بین تعامل یا جدال های بی ثمر،بین برجام یا سرنوشتی بی سرانجام، امروز نوبت ما است تا در برایر بازگشت به گذشته بیاستیم. ما به عقب باز نمی گردیم.

باران کوثری بازیگر سینما و تئاتر نیز طی سخنانی در این مراسم تاکید کرد: نقدها و خواسته های ما به لطف فضای بازی که ایجاد کردید گفته شد، من در دولت پیشین به خاطر نقدهایم ممنوع الکار شدم.

وی ادامه داد:به احترام سید محمد خاتمی که شرفش سرمایه ما و پشتوانه آینده ما است رای می دهم.درست است که به خرداد پر از حادثه عادت داریم ولی این بار در همین اردیبهشت کار را یکسره می کنیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy