Wednesday, May 24, 2017

صفحه نخست » آقاى روحانى و حجت الاسلام خون آشام!؛ ف. م. سخن

pourmohamadi.JPGویژه خبرنامه گویا

اكثريت مردم و جوانان در انتخابات رياست جمهورى به آقاى روحانى راى دادند.

آقاى روحانى در روزهاى تبليغ، سخنان شور انگيزى بيان كرد كه همه ى ما به هيجان آمديم!

شايد يكى از زيباترين جملات ايشان اين بود كه ما مى خواهيم در رابطه با دنيا، پل بسازيم، نه ديوار!

اين پل بايد ميان دولت و مردم ايران هم كشيده شود!

ايشان حتى به طور ضمنى آيت الله خامنه اى را خطاب قرار داد و گفت، رهبرى درست مى گويد كه غرب به خاطر حضور مردم به ايران حمله نمى كند ولى كدام دولت است كه خواست مردم را عملى مى كند؟ (نقل به مضمون)

موضوعات جالب ديگرى نيز مطرح شد كه به تدريج به همه ى آن ها مى پردازيم و از آقاى روحانى در طول زمان، انجام يا عدم انجام آن ها را سوال مى كنيم. اگر حتى كسرى از وعده هاى داده شده، جامه ى تحقق بپوشد، به آن هم راضى خواهيم بود، و اگر وعده اى داده شده ولى عملى نشده، سراغ آن را هم از آقاى روحانى و كابينه اش خواهيم گرفت.

اما، يك كار هست، كه انجام اش نياز به زمان ندارد. نياز به تداركات و برنامه ريزى ندارد. نياز به تامين بودجه ندارد. كارى كه مى توان در يك چشم بر هم زدن آن را انجام داد:
رفيقِ سيد ابراهيم رييسى، حجت الاسلام پورمحمدى، كه اكبر گنجى به درستى به او لقب حجت الاسلام خون آشام داده را از كابينه بيرون كنيد!

مساله ى پور محمدى مساله ى بغرنجى نيست. كسانى كه دهه ى ٦٠ در متن سياست ايران بوده اند، قدرت آدمكشى او را مى دانند.

او فردى ست بسيار خونسرد و دقيقا از نظر شخصيتى در جاى درستِ حكومت قرار گرفته:
دستگاه سركوب و تشكيلات امنيتى!

بر ما معلوم نيست كه روحانى به چه دليل او را رييس داد گسترى كرده است. آيا خواست و تمايل خودِ روحانى بوده يا رهبرى او را به روحانى تحميل كرده است؟

اكنون كه روحانى پشتوانه ى محكم مردمى و جوانان را در اختيار دارد، لازم است تا اين جنايتكار بدنامِ دروغگو را از كابينه ى خود دور سازد.

كارى نداريم كه وزير دادگسترى در جمهورى اسلامى كاره اى نيست و حداكثر وظيفه اش، برقرارى ارتباط ميان قوه ى مجريه و قوه ى قضاييه است، منتها همنشينى با چنين موجودى، جز نابود كردن اعتبار و آبروى كابينه نتيجه ى ديگرى ندارد.

مصطفى پور محمدى، صادر كننده ى حكم چند هزار زندانى سياسى در سال ٦٧ است. او از اين جنايت نه تنها اظهار پشيمانى نكرده بلكه همين چند وقت پيش از اين جنايت با افتخار ياد كرده است. او نه تنها قاتل است بلكه دروغگو هم هست:
كسانى را كه او حكم اعدام شان را صادر كرده، همگى از مجاهدين خلق نبوده اند.
اعضا و هواداران حزب توده بوده اند... اعضا هواداران فداييان خلق اكثريت بوده اند... بچه هاى گروه هاى چپ نيز بوده اند.

او حتى حق نداشته حكم اعدام كسانى كه حكم شان قبلا صادر شده بوده و مجازات شان حبس بوده و خودشان هم در زندان بوده اند صادر كند!

مخالفان حكومت اسلامى در طول انتخابات گفتند و همچنان مى گويند كه روحانى در وضع موجود تغييرى نخواهد داد. نمى دانيم و مطمئن نيستيم كه تغييرى صورت بگيرد يا نگيرد. براى دستگرمى فعلا منتظر مى مانيم ببينيم روحانى مى خواهد و مى تواند اين فرد بد نام بى آبرو را از كابينه ى خود حذف كند يا خير. به ديگر مسائل بعدا خواهيم پرداخت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy