Wednesday, May 31, 2017

صفحه نخست » افشاگری آمد نیوز در باره مأمور نفوذی سازمان حفاظت‌اطلاعات سپاه در میان دراویش گنابادی و هنرمندان

ywe3955888lpk-small.jpgمقدمه - پس از کودتای انتخاباتی سازمان یافته سال ۸۸ و عجز حاکمیت و نهادهای امنیتی از همراه ساختن «بخش پیشرو جامعه» با پروپاگاندای تبلیغاتی گسترده رسانه‌های وابسته به استبداد، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران (ساس)، تصمیم گرفت برخی اقشار پیشرو جامعه مانند چهره‌های فرهنگی و هنری، بازیگران، سرمایه‌گذاران کلان اقتصادی و... را برای حوادثی مشابه حوادث سال ۸۸ با خود همراه کند. اما معضل اساسی آن است که بسیاری از چهره‌های شناخته شده حاضر نیستند ننگ همکاری با نهادهای امنیتی ضد مردمی سپاه را برای همیشه به پیشانی خود بچسبانند. برای این منظور افرادی با مأموریت «جمع‌آوری پنهان» در میان اقشار مختلف نفوذ داده شدند تا با شناسایی چهره‌های مستعد شناخته شده، نقاط ضعف یا فساد اخلاقی آنان را شناسایی و آنان را در تورهای اخلاقی گرفتار کنند تا در مواقع ضرورت، از این نقاط برای همراهی آنان با حاکمیت و علیه مردم استفاده شود.

نفوذی «ساحفاسا» (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران) در میان دروایش گنابادی کیست؟
یکی از اقشار که مورد هدف‌گذاری دو سازمان امنیتی «اطلاعات سپاه» و «حفاظت اطلاعات سپاه» قرار گرفت، دراویش گنابادی بودند. این قشر مذهبی که غالبا در امور سیاسی دخالتی ندارند، پتانسیل بالایی برای پروژه از پیش ذکر شده دارند. این پتانسیل موجب شده آنان همواره مورد هدف‌گزاری سازمان‌های امنیتی جمهوری اسلامی باشند. برای این منظور «نفوذ» میان آنان و کسب «آتو» یا «گستراندن تورهای فساد مالی و اخلاقی» از اولویت‌های سپاه بوده است.

به گزارش «آمدنیوز»، یکی از افرادی که در میان این قشر مذهبی موجه نفوذ کرده، «امید محمدنژاد» است. وی مسئول «جمع‌آوری پنهان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» (ساحفاسا) است و فعالیت‌های جاسوسی را علیه این قشر مذهبی برای دو سازمان «ساس» و «ساحفاسا» انجام می‌دهد. او تا کنون عامل قلع‌وقمع بسیاری از دراویش گنابادی در قبال مظالم حاکمیت در حق آنان بوده است.

«امید محمدنژاد» پیش‌تر مدتی در میان کارتل‌های کلان اقتصادی و مدتی نیز در میان هنرمندان نفوذ کرده بود و ارتباط بسیار خوبی با مهره‌ی امنیتی‌ها در میان هنرمندان (محمدرضا شریفی‌نیا) داشته و در دفتر وی نیز تردد می‌کند. وی مدتی در «ساحفاسا» و مدتی دیگر در «اط. نمسا» فعالیت داشته و در زمان انتقال سردار «حسین اشتری» به «اطلاعات ناجا»، با وی به این یگان منتقل شده است. وی مدتی بعد به سازمان اطلاعات سپاه تهران (دوره فرماندهی بیگی) منتقل و مدتی را نیز در آن یگان فعالیت می‌کند. هم‌چنین روابط «محمدنژاد» با جانشین پیشین «ساحفاسا» (سردار طاهری) که اکنون به قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران منتقل شده، بسیار خوب گزارش شده است. وی در «اداره ادیان و فرق» که به صورت موازی با وزارت اطلاعات در سازمان اطلاعات سپاه ایجاد شده، فعالیت می‌کند. مسئولیت این اداره با «محراب حسینی» و جانشینی وی نیز «سرهنگ ثابت» است که مقر آن در بزرگراه یادگار امام واقع شده است.

559988445.jpg«محمدنژاد» طی مدتی که با هنرمندان ارتباط داشته، از برخی زنان هنرمند «جمع‌آوری پنهان» انجام داده تا در مواقع حساس، برخی از این زنان از ترس پرونده‌های بعضا اخلاقی، با حاکمیت همراه باشند. پس از آن به میان کارتل‌های اقتصادی «داریوش افراشته»، «علی ترامشلو» و «رسول علاقبندان» نفوذ داده شد تا از این کارتل‌ها نیز «جمع‌آوری پنهان اطلاعاتی» انجام داده و در اختیار ساس، قرار دهد. به طور مثال وی برای «داریوش افراشته» و «رسول علاقبندان» ۴۰ صفحه گزارش و اسناد به همراه ۴ ساعت فیلم به سازمان اطلاعات سپاه ارائه داد.

«محمدنژاد» هم‌چنین از سوی «ساحفاسا» و «ساس»، مسئول زد و بند مالی با کارتل‌های اقتصادی طرف قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء شد و برای دکتر هوشمند و سردار عبداللهی، باج‌گیری اقتصادی می‌کرد. وی در ازای بخشی از این خدمات به مجموعه‌ی امنیتی سپاه، یک باب واحد مسکونی ۲۳۵ متری در مهرشهر کرج، چهار بانده از «قرارگاه اقتصادی حراء» (زیر مجموعه قرارگاه خاتم) هدیه گرفت. ارزش این ملک مسکونی یک میلیارد و دویست میلیون تومان است.

--------------------------------------------------------------

بازنشر خبر از آمد نیوز، خبرنامه گویا از صحت و سقم این خبر اطلاعی ندارد

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy