Saturday, Jun 3, 2017

صفحه نخست » فراخوان مشترک فعالان جنبش کارگری در خارج کشور به شرکت در تظاهرات ۱۳ ژوئن در ژنو

falan_kargari.jpgامسال نیزاجلاس سالانه "سازمان جهانی کار" مثل همیشه درهفته دوم ماه ژوئن ۲۰۱۷ در ژنو برگزار می شود و مثل هرسال، دار و دسته ی وابسته به رژیم به نام "نمایندگان کارگران ایران" به ژنو فرستاده میشوند تا از رژیم سرمایه داری و ضد کارگری جمهوری اسلامی دفاع کنند. در جایی که تشکل های مستقل کارگری در ایران ممنوع است، تشکل هایی نظیر "سندیکای کارگران شرکت واحد و نیشکر هفت تپه " و ... غیر قانونی اعلام می شوند و مسئولین آنها تحت تعقیب قرار گرفته و به زندان محکوم می شوند، و هرگونه فعالیتی برای ایجاد تشکل های مستقل کارگری، سرکوب می شود، مزدورانی را به عنوان "نمایندگان" کارگران ایران به این گونه مجامع بین المللی فرستادن، توهین آشکاری به طبقۀ کارگر ایران است. مبارزه کارگران در دفاع از حق تشکل و اعتصاب که از حقوق پایه ای است، توسط این رژیم سرکوب و پایمال می شود.

ما فعالین جنبش کارگری در خارج کشور، بدون داشتن هیچ توهمی نسبت به "سه جانبه گرائی" ، به منظور رساندن صدای اعتراض فعالان کارگری ایران و در دفاع از حقوق مسلم آنان، که توسط جمهوری اسلامی تماماً پایمال می شود، درحالی که خود امضا کننده برخی از مقاوله نامه های این سازمان جهانی در التزام به همین حقوق می باشد، همچون هر سال آکسیونی در مقابل ساختمان این سازمان در ژنو برگزار می کنیم و از همه ایرانیان آزادیخواه و مدافع جنبش کارگری میخواهیم تا در این حرکت اعتراضی متحدا در حمایت از کارگران ایران همراه شویم.

"کلکتیو سندیکاهای فرانسه در حمایت از کارگران ایران " با همکاری و حمایت اتحادیه های سوئیسی و سوئدی در ادامه فعالیتهای خود در پشتیبانی از کارگران ایران، امسال نیز، در این تظاهرات در برابر محل اجلاس سازمان جهانی کار شرکت می نمایند تا در غیاب نمایندگان واقعی و منتخب کارگران ایران ، بلندگو و صدای خواسته های آنان بوده و به حضور نمایندگان قلابی و انتصابی دولت جمهوری اسلامی با اراده ای واحد در کنار ما اعتراض کنند.

حضور هرچه گسترده تر نیروهای آزادیخواه و مدافعین حقوق کارگری به ما امکان می دهد تا با حمایت نیروهای مترقی بین المللی، بتوانیم مانع از تشبثات ضد کارگری جمهوری اسلامی شویم.

زمان : از ساعت ۱۳تا ۱۵ روز ۱۳ ژوئن

مکان : میدان ملتها ، در مقابل سازمان ملل ، ژنو

کانون همبستگی با جنبش کارگری ایران - هانوفر

کانون همبستگی با مبارزات کارگران در ایران - فرانکفورت

کانون همبستگی با کارگران ایران - گوتنبرگ

کانون همبستگی کارگران ایران و کانادا

کمیته حمایت از کارگران ایران - تورنتو

کمیته همبستگی با جنبش کارگری ایران - استرالیا

کمیته همبستگی کارگران ایران وسوئد

همبستگی سوسیالیستی با کارگران ایران - فرانسه

نهاد همبستگی با جنبش کارگری در ایران - غرب آلمان

انجمن کارگری جمال چراغ ویسی

انجمن سوسیالیستهای سوئد

شورای هماهنگی علیه کشتار جمهوری اسلامی ( فریاد خاوران)

کمیته چپ شیکاگو

اتحاد چپ ایرانیان واشنگن

اتحاد چپ ایرانیان ونکوور

اتحاد چپ سوسیالیستی ایرانیان

بخشی از فعالین چپ در لس آنجلس

کمیته دفاع از مبارزات مردم ایران - شیکاگو

کمیته یادمان کشتار زندانیان سیاسی دهه شصت در ایران - مونترال

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برابر با ۰۱ ژوئن ۲۰۱۷

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy