Sunday, Jun 4, 2017

صفحه نخست » درز اطلاعات مهم با هک شدن ایمیل سفیر امارات در واشنگتن

y31ws888k-small.jpgشفقنا - افشای برخی اطلاعات ایمیل هک شده سفیر امارات در واشنگتن از هماهنگی این کشور با اسرائیل علیه برخی کشورهای منطقه از جمله ایران، قطر و ترکیه حکایت دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، وبسایت افشاگر «اینترسپت» آمریکا عصر امروز (شنبه) برخی اطلاعات ایمیل هک شده «یوسف العتیبه»، سفیر امارات در واشنگتن را منتشر کرد که نشان دهنده هماهنگی این کشور با برخی سازمان های وابسته به اسرائیل و همچنین «رابرت گیتس»، وزیر پیشین دفاع آمریکا می باشد.

بر اساس این گزارش، اطلاعات درز کرده از ایمیل سفیر امارات در واشنگتن همچنین حاکی از آن است که این کشور برای منصرف کردن شرکت های بین المللی از سرمایه گذاری در ایران با سازمان های وابسته به اسرائیل هماهنگی کرده و جهت جلوگیری از برگزاری کنفرانس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر دوحه، پایتخت قطر نیز با آمریکا در ارتباط بوده است.

وبسایت اینترسپت همچنین فاش ساخت که العتیبه ضمن تاکید بر این که تنها کشورهایی از قبیل امارات و اردن در اردوگاه اعتدال و میانه روی باقی مانده و به شوخی گفته آیا نباید مکان پایگاه نظامی آمریکا در قطر تغییر کند؟

بنا بر اطلاعات فاش شده از ایمیل سفیر امارات در آمریکا، وی خواستار عدم استفاده از واژه «کودتا» برای توصیف سرنگونی «محمد مرسی»، رئیس جمهوری پیشین مصر شده در حالی که یک کنفرانس نیز علیه قطر، ترکیه، گروه اخوان المسلمین و شبکه الجزیره برگزار شده است.

به نوشته اینترسپت، بسیاری از پیام نگاری های سفیر امارات در واشنگتن با رئیس «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» بوده که یک سازمان راست گرای افراطی به شمار می آید.

پیام های درز کرده از ایمیل العتیبه همچنین از بررسی یک مقاله دیگر تحت عنوان «حامیان مالی تروریسم در قطر و کویت فعالیت می کنند» و درخواست یک سازمان وابسته به اسرائیل برای دیدار با «محمد دحلان»، عضو ارشد اخراج شده جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سفیر امارات در واشنگتن برای شرکت در یک کنفرانس علیه قطر در ماه گذشته میلادی دعوت شده و وی نیز در آستانه برگزاری کنفرانس مذکور این پیام را از «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد امارت ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات برای گیتس منتقل کرده که «فردا، جهنم را به آنها بچشان»!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy