Monday, Jun 5, 2017

صفحه نخست » هویت دو نفر از مهاجمان حملات تروریستی اخیر لندن اعلام شد

gg155555x8k-small.jpgصدای آمریکا - پلیس بریتانیا روز دوشنبه هویت دو نفر از سه مهاجم حملات تروریستی شنبه شب در لندن که هفت کشته و بیش از ۵۰ زخمی بر جای گذاشت، اعلام کرد.

خرم شازاد بات، ۲۷ ساله، متولد پاکستان و شهروند بریتانیا، و رشید رضوان که ادعا کرده تابعیت لیبی و همچنین مراکش را دارد، دو تن از عامل حملات اخیر در پایتخت هستند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رشید رضوان همچنین دو تاریخ تولد متفاوت را پیشتر به مسئولان بریتانیایی ارائه داده بود و از این رو سن دقیق او در حال حاضر مشخص نیست.

این دو نفر همچنین ساکن محله بارکینگ بودند؛ محله ای واقع در شرق لندن که عملیات تجسس نیروهای امنیتی بریتانیا روز گذشته در آن انجام شد.

شنبه شب ابتدا رسانه های بریتانیا از حمله دو نفر با چاقو به مردم در منطقه واوکس‌هال خبر دادند و اندکی بعد گزارش شد که یک خودرو با سرعت به عابران پیاده زده است.

هر سه مهاجم توسط ماموران پلیس کشته شده اند. با این حال تحقیقات در مورد جزئیات بیشتر و این که آیا افراد دیگری هم در حملات دست داشته‌اند یا خیر، همچنان ادامه دارد.

بنا بر اعلام پلیس بریتانیا، تا کنون ۱۲ نفر در ارتباط با این حملات تروریستی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند، که ۱۱ نفر همچنان در بازداشت به سر می برند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy