Wednesday, Jun 7, 2017

صفحه نخست » قالیباف: دولت در حال اجرای‌ برنامه‌های‌ من است

Mohammad_Bagher_Ghalibaf.jpgقالیباف با اشاره به اینکه کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری در حال اعلام و اجرای برنامه هایی است که پیشتر وعده های ناممکن رقیب خوانده بود، ابراز امیدواری کرد دولت در این مسیر موفق باشد.

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات دوازدهم در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: در جریان رقابت‌های انتخابات مجموعه‌ای از برنامه‌ ها و تعهد ها به مردم دادیم. گفتند اجرای این‌ها نشدنی است و فریب‌های انتخاباتی برای کسب رای است. اما جالب است که تا امروز در برنامه‌های مکتوب‌شان ایجاد ۴ میلیون شغل را پذیرفته‌اند، سامانه ملی کارانه طرح ما را فیلتر و سامانه کارورزی را راه اندازی کرده‌اند، طرح پرداخت ۲۵۰ هزار تومانی کارانه به جویندگان کار را با رقم بالاتر برای سال اول ۳۱۰ هزار تومان کلید زده‌اند، سه برابر کردن یارانه نیازمندان را اجرا کردند و علاوه بر آن گفتند برای افزایش یارانه آن‌ها تا ۵ برابر هم منابع داریم، ظاهرا طرح تغییر ساختار وزارت خارجه برای بکار گرفتن ظرفیت دستگاه دیپلماسی در حوزه اقتصاد را به مدلی دیگر در دست دارند و حالا هم بر اساس گفته مسئولی در بانک مرکزی یکی دیگر از طرح‌های ما مبنی بر دادن وام با ضمانت دولت و با پشتوانه یارانه نقدی را می‌خواهند عملیاتی کنند.

از این که برنامه‌های انتخاباتی‌ام که پیشتر به آن‌ها برچسب عوام‌فریبی می‌زدند، در حال اجرا توسط دولت است، خوشحالم و امیدوارم مردم از نتایج اجرای این طرح‌ها بهره ببرند.‌ فقط دو نگرانی دارم اول اینکه این طرح‌ها با دیگر برنامه‌ها یک بسته مرتبط به هم است و اجرای برخی به مفهوم اجرای ناقص کل بسته است و دومین نگرانی هم اجرای مناسب این طرح‌هاست که هر طرح خوب برای موفقیت نیاز به اجرای خوب دارد در هرصورت صمیمانه امیدوارم دولت در اجرای این طرح‌ها به نفع مردم موفق باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy