Saturday, Jun 17, 2017

صفحه نخست » علم‌الهدی: مطهری نادان و بی محتواست

alamalhoda-small01.jpgبه گزارش کلمه، آیت الله علم الهدی در ظهر جمعه خطاب به علی مطهری که از دو طرفه بودن آتش به اختیاری دفاع کرده بود گفت: "یک نادان بی محتوایی [علی مطهری نائب رئیس مجلس] می‌گوید اگر آتش به اختیار از این طرف هست، پس آتش به اختیار از آن طرف هم هست، یعنی چه این حرف؟

یعنی فرمانده یک قرارگاه به دشمن می‌گوید آتش به اختیار؟ آن طرف دشمن است، آن طرف فریب خورده دشمن استکباری است، آن طرف حقوق بگیر و مزدور دشمن است، آن طرف دارد در زمین دشمن در مقابل اصول ارزشی انقلاب ایستاده و می‌جنگد و مبارزه می‌کند، چه چیزش آتش به اختیار؟ او عامل دشمن است".

تفاوت اساسی در نگاه آیت‌الله علم الهدی و علی مطهری (بخوانید سایر کسانی که مثل آیت‌الله علم الهدی فکر نمی‌کنند) این است که ما هر دو طرف را در حیطه و چارچوب نظام و کشور می‌بینیم اما آنها همه کسانی که خارج از دایره فکری خودشان باشند را «دشمن»‌ می‌بینند.

ما معتقدیم همه آنها که تفکری غیر از ما دارند دشمن نیستند. این چنین است که آقای علم الهدی فرمان آتش به اختیار را اینگونه محدود کرده و با «دوقطبی» کردن جامعه به «دوست و دشمن»، «حق و باطل»، «حلال و حرام»، این فرمان را در کف با کفایت مؤمنین به تفکری قرار می‌دهد که به آنها رأی می‌دهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy